יום הולדת לרומי

יום הולדת לרומי 

שבוע 50, היום ה-345 למסע – יום שבת, 15 במרץ
האי הדרומי – דונדין – South Island – Dunedin

היום יום הולדת לרומי – אני קם בשבע. כולם עדיין ישנים. היום יום הולדת שלוש לרומי. כולם מחכים שהיא תקום ותראה את הבית מקושט. ממש מרגיש לנו בית הדירה במוטל הזה. אני הולך לבלות את רוב היום במבחן באנגלית. אני מקווה שהפעם אעבור בציון שאני זקוק לו. החלק של הדיבור הוא הפעם החלק הראשון ומתחיל בעשרים ל11 וב12 וחצי מתחיל החלק השני עם החלקים האחרים: האזנה, קריאה וכתיבה. יש לי שעה וחצי להעביר בין חלק הדיבור ועד שאר המבחן.  אמור לרדת גשם היום. אני מתכוון ללכת ברגל למבחן זה כ15 דקות הליכה מפה. אני מקווה שהכתף / שכמה לא יציקו לי מידי. בינתיים זה לא עבר לי כבר כמעט שבועיים. זה מציק בעיקר משעות הצהריים או אולי ברגע שאני הולך הליכה של כמה דקות. עידו קם ומתרגש לקראת היום הולדת של רומי. עשרה לשמונה רומי קמה וישר שרים לה יום הולדת שמח והיא פותחת את כל המתנות. איזה התרגשות פה של כולם. עידו ועלמה מתרגשים לתת לה את המתנות. תיק של דורה ופלפון צעצוע מעידו. מעלמה בובת פיל ושרשרת וממני וקרן קורקינט חדש. מרכיבים את הקורקינט זה לוקח 10 דקות. היא יוצאת לסיבוב עם עידו ישר מקבלת מכה וחוזרת בוכה. נכנסת ומנסה בתוך הדירה וגם לא מצליחה. תסכול קצר. עכשיו שרים לה. מתוקה היא מתלהבת. עידו מתלהב לפתוח חבילת סוכריות גומי בטעם קולה. אחרי ארוחת בוקר התרגשות גדולה והרבה ברכות בהצלחה.

20140315_074903 20140315_074916 20140315_074955 20140315_075051 20140315_075133 20140315_081106

מבחן באנגלית פעם שניה – יצאתי ברגל למבחן. השעה רבע לעשר. יש לי הליכה של בערך 20 דקות. אמור לרדת גשם אבל דווקא בהיר ונעים. הגעתי. נכנסתי וישר חיכו לי. לא היה אף אחד. נרשמתי וישר הלכתי למבחן החלק של הדיבור. דיברתי עם אשה מבוגרת בשם פאולין ממש המון זמן כי ניראה לי שהם משועממים פה. היה בסדר. יצאתי 10 וחצי ויש עוד שעתיים עד החלק העיקרי של המבחן. ניראה לי שאני חוזר למוטל. הלכתי עם מוסיקה ממש כיף. 11 וחמישה אני בחזרה במוטל. אהיה שעה ואחזור שוב ברגל. כיף ללכת.  אני מעביר את הזמן עם קצת קנדי בדירה ושוב יוצא ברגל. 12 ועשרים אני שוב באוניברסיטה מחכה שיפתחו את הדלת. יש קומץ מועמדים שמחכים פה גם. איזה הבדל מול ההמוניות והגודל של מפעל המבחן שהיה באוסטרליה. יש סה”כ 22 נבחנים. ארבע ורבע סיימתי. וואו זה מעייף בטירוף. שלוש שעות. היה בסך הכל בסדר. אבל לא בטוח שזה יספיק. אני מקווה שכן. היה יתר טוב מהקודם. חלק האזנה שהכי הטריד אותי היה ממש בסדר. אבל הקריאה היה ממש קשה את החלק האחרון ניחשתי כ3 או 4 תשובות וזה מפחיד כי אני אמור להוציא 34 מתוך 40 כך שכבר אני מתחיל עם 37. הכתיבה הייתה בסדר אבל לא בטוח שזה מספיק ברמה כדי לקבל 7. גבולי. בקיצור יש מצב שהצלחתי אבל לא לגמרי בטוח. נדע עוד שבועיים בדרך לתאילנד. ב28 לחודש ביום שישי.

20140315_104143 20140315_104149 20140315_122615

מסיבת יום הולדת – הגעתי בחזרה. כולם פה נהנים בבית. מקשטים את העוגה של רומי. ממש עשו לה כיף היום . מחכים לתאריקה וינון שיקומו ונתחיל את טקס העוגה. שרים, מדליקים נרות ומרימים את ילדת היום הולדת על כיסא. היא שמחה ומאושרת. כל הכבוד למלכה קרן. עשתה הפקת יום הולדת מושקעת. סוף הדרך. גם קישוטים. גם מתנות. גם עוגה. גם שירים גם ברכות. בכל היא עשתה. אני סתם הייתי שם. זה הכל בזכותה.

20140315_082332 20140315_183803 20140315_183808

ערב – כבר כמעט שבע. אני מעולף. המבחן הזה מרוקן לך את כל האנרגיה. העברנו את הערב בשקט יחסי. אני וקרן ראינו סרט. סרט מדכא בטירוף. זהו מחר נעזוב את דונדין ונמשיך הלאה לחלק האחרון בהחלט של ניו זילנד. עשרה ימים נותרו עד שנחזיר את הקרוואן. אני מקווה שיהיו לנו כוחות לצלוח את החלק הזה בלי יותר מידי דרמות. השלב הזה כבר קשה מאוד. כולם רוצים הביתה. זה טבעי. מיצינו כבר מזמן. לילה טוב.

4 thoughts on “יום הולדת לרומי

  1. מזל טוב לרומי המקסימה. הבנות מהממות בתחפושות והקישוטים העוגה והמתנות מרגשים!!!!
    תמשיכו להנות ולחגוג יקרים. סופרת את הימים יחד אתכם.
    נשיקות וגעגועים

  2. יום הולדת שמח לרומי המתוקה!!!
    כבר מצפות לראותכם…
    חיבוק גדול ונשיקות
    מגילי ואני

Leave a Reply

