דונדין – פורים במוטל

דונדין – פורים במוטל

שבוע 50, היום ה-344 למסע – יום שישי, 14 במרץ
האי הדרומי – דונדין – South Island – Dunedin

בוקר – שש ורבע. קר נורא. רומי ועלמה ביני לבין קרן. לא ברור איך קרן ישנה בפינת המיטה. עכשיו היא כבר ערה. בחוץ עדיין חושך מוחלט ומלא כוכבים. שמונה כולם קמים. רואים סרט צ’רלי ודודו בלפטופ.  תשע סיימנו לאכול. הילדים קצת מתחרפנים פה. השאלה מתי אפשר להגיע כבר לדירה במוטל. בטח לא לפני 11 או 12. אנחנו רואים את סרטון הצניחה השנייה שלי. קיבלתי כאב בטן רק מלצפות בזה. וואו איזה אמיץ אני שצנחתי פעמיים למרות הפחד העצום שלי מגבהים והיכולת לשחרר שליטה. אני ממש מרוצה מעצמי שעשיתי את זה. הקפיצה שינתה אותי לגמרי. זה חיזק אותי. מומלץ לכולם לעשות את הדבר שהם הכי פוחדים ממנו בחיים.

אורזים המון ליומיים – עשר ורבע יצאנו. עשר ועשרים מול הדירה. קרן בודקת מתי אפשר להיכנס. צריכים עוד קצת קניות. רק ב12 הם אומרים. רבע ל11 שוב בסופר להשלים קניות. אני סופר בלב שכבר היינו מעל 50 פעמים בסופרמרקט עם כל המשפחה מאז התחיל טיול הקרוואן.  עכשיו מסדרים את המוצרים בקרוואן וכבר מכינים תיק ליומיים לדירה כדי שלא כל דקה נלך לקרוואן. וואו זה קשה. כמה דברים! זה ליומיים או לשבוע? מטורף כבר כמעט חצי שעה אורזים פה. רבע ל12 כמעט סיימנו. 12 בול אנחנו בדירה שבמוטל. מסדרים הכל במקום כדי שנהנה מקסימום. דווקא יום חם ומקסים בשביל להיסגר בדירה.

20140314_152111 20140314_152142 20140314_152332

פורים בדירה, לומדים ומקשטים – הבנות משחקות. קרן ואני מקלחת חמה ארוכה. פתאום מרגישים באמת נקיים. וואו קצת להרגיש נורמליים. עידו שם לנו מוסיקה נעימה ואני מתכונן ללמוד קצת אנגלית. טוב עדיין חזרנו לקרוואן לפחות שלוש או ארבע פעמים כדי להשלים עוד ועוד חפצים ששכחנו.  למדתי קצת. הילדים עם סרט. רומי נרדמה כבר עשרה לשתיים. קרן הכינה לנו סוג של חמין. שלוש כבר. אכלנו את החמין לייט. טעים. רומי התעוררה וראתה את עלמה מחופשת. גם היא כמובן רוצה. בארוחה התחלנו כבר לתכנן את השינה של הילדים בטיסות מאוקלנד לבנגקוק כדי להתחמק מג’ט לג קטלני. לא בטוח שנוכל להימנע. טסים בצהריים של ניו זילנד. טסים 12 שעות להונג-קונג ועוד טיסה 3 שעות לבנגקוק אחרי קונקשיין של שעתיים. נוחתים בחצות זמן הונג-קונג. כבר שלוש ועשרים. אני למדתי כשעה ויש לי עוד שעה לפחות.  למדתי עוד קצת על כתיבת חיבור. קצת נרגעתי. קרן והבנות יצאו לסיבוב קצר. עשיתי עוד מבחן בהאזנה. היה ממש קשה. כבר שבע וחצי. תשע וחצי רומי עדיין לא נרדמה. עידו ועלמה בחדר משחקים בשקט מחכים שהיא תירדם כדי שנוכל לקשט לה את הדירה למחר בבוקר. אני עייף ועצבני מהמבחן מחר. רוצה לשבת ולראות סרט. רבע לעשר עדיין לא נרדמה. קרן כבר כמעט ישנה. הילדים מחכים. אני כבר חסר סבלנות. עשר ועשרים הללויה. מקשטים בטירוף. עידו ועלמה מתלהבים ומתרגשים. בלונים. מתנות. קישוטים. רבע ל11 סיימנו ועידו ועלמה הלכו בהתרגשות לישון. אני סיימתי לראות סרט בחצות ונרדמתי.

20140315_074614

Leave a Reply

