Hawea מול אגם

מול אגם Hawea

שבוע 47, היום ה-325 למסע – יום ראשון, 23 בפברואר
האי הדרומי – וואנקה South Island – Wanaka

בוקר קפוא – שבע ועשרה.  קפוא פה. ירד גשם כל הלילה.  אני, קרן ורומי ערים. רומי ביננו מצחיקה אותנו. בחוץ עדר פרות שנכנסנו למתחם. יש שער בכניסה וכנראה מישהו השאיר אותו פתוח. הנה גם עלמה קמה ומצטרפת למיטה שלנו. עכשיו רומי מתעצבנת שעלמה תופסת את מקומה על יד קרן. הבנות משתוללות פה על ידי.  עלמה מציירת ורומי מפריעה לה. הפארוק עדיין ישן. אני כותב פוסט. יש פה מלא פרות גואות ומסתובבות לנו על יד הקרוואן.  עידו גם מתעורר כבר שמונה ועשרים. קרן מכינה קפה על הגז כי אין לנו פה חשמל.  כבר תשע. כולם מתחרפנים פה. מחכים שאסיים עם הפוסט אבל יש לי מלא תמונות מאתמול.  הם מכינים לאכול לבד. מלא פרות פה משתוללות על ידנו. עידו מכין חביתות. אלי הגיע לביקור.  מתלונן על הקור של הלילה. תשע וחצי אני עוד עם תמונות זה נהייה איטי. הילדים סיימו לאכול אני וקרן לא. עשרים ל10 אני מוותר על כמה תמונות ומסיים עם הפוסט. דיי מעצבן כבר. עידו הלך לקרוואן השני ועלמה ורומי כבר בלתי נסבלות פה. 10 ל11 עדיין קר בחוץ אבל יש שמש נעימה.

20140223_105618  20140223_105211 20140223_082154 20140223_162927

צהריים בכיף – קרן בחוץ עם השמש והילדים בפנים רואים סרט. אני עם מוסיקה מטייל באגם לשחרר את השרירים התפוסים מהטיפוס על הר רוי אתמול. אני חוזר אחרי 45 דקות של התאחדות עם טבע קסום של האגם וההרים ומוסיקה שמרטיטה את הלב.  אני רואה מרחוק את עידו ופלג מנסים להעיף עפיפון. זה שקנינו בסרילנקה. יש בו חור אז הם לא הצליחו. המבוגרים בחוץ מול האגם מקשקשים.  הבנות בקרוואן אחד והבנים בשני. כבר 12 וחצי. כבר אחד וחצי אני מעמיד סיר עם אורז על הגז ומוציא שרימפסים מהמקפיא. נקפיץ פה משהו לאכול. אולי גם בירה קורונה קרה? כן למה לא? יאללה. עלמה משחקת עם נועה ועידו מכין שיעורים בקרוואן של אלי ונרדה יחד עם פלג ואלמוג. רומי בוכה כי עלמה לא מוכנה לשתף אותה במשחק עם נועה.  אני בקושי רב מצליח לשכנע אותה לצרף את רומי.

20140223_135123

רוח פרצים שסוגרת דלת על רומי  – אכלנו. קרן פינקה עם מוקפץ מוצלח במיוחד. יש פה רוח פרצים. קרן נכנסת לקרוואן ורומי על הידיים שלה ובום הרוח טורקת בחוזקה את הדלת על הרגל של רומי. איזה בכי מסכנה איזה כאבים. עכשיו הרשת של הדלת לא נפתחת כי הציר התעקם. אלי ניסה לסדר אבל בסוף קרן תיקנה. למלכה יש חוש טכני מפותח. רבע לארבע כבר. ארבע ורבע עשיתי כלים בחוץ פה עם אלי עם מים קפואים וקר לי בידיים. לא נורא. הפכנו את הקרוואן לכיוון השני שהרוח לא תטרוק את דלת הקרוואן שוב. רומי נרדמה מיד אחרי שנרגעה מהמכה ברגל. קרן מכינה תה לכולם יושבים בחוץ ומתלוננים כמה רע בארץ שלנו. אין לנו על מה לדבר? אני חושב לעצמי בלב. כבר חמש ויש עלינו המון סנד-פלייס.  מעירים את רומי ויושבים בסבבה בחוץ עם השמש. איזה כיף.

20140223_163704

הוא לא עשה גיבגב? – כבר שבע. אלי מנסה ללמד את עלמה לרכב על אופניים ללא גלגלי עזר. חמודים. הילדים משחקים לבד כל אחר הצהריים ונותנים לנו שקט. אנחנו מתכננים לצאת כל המבוגרים לסרט מחר בערב ועידו יעשה בייביסיטר.  טוב עלמה קצת מנסה ולא כל כך מצליחה וכבר לא רוצה. אוכלים ארוחת ערב קלילה ויאללה מנסים לסיים את היום ולהשכיב את הילדים לישון. כבר שמונה וחצי בערב אבל יש עוד אור. שוב כל משפחה הסתגרה בקרוואן שלה. עשר בערב כולם נרדמו אצלי כולל קרן.  אני קם בשתיים וחצי. הולך לעשות פיפי בשירותים של הקרוואן. קפוא פה טילים. אני עם גרביים.  נכנס לתא שירותים וכל הרצפה שלולית מהמקלחת של עידו שהתקלח בערב. כל הגרביים שלי ספוגות מים. את זה תרשום, קרן אומרת אז הנה אני רושם. חצי ישן אני אומר: “הוא לא עשה גיבגב, עידו?” ואנחנו צוחקים.  יש לא מעט קטעים מצחיקים פה בתנאי הקרוואן. לא פעם אני וקרן נקרעים מצחוק באמצע הלילה. כבר שלוש איך נחזור לישון לא ברור. 6 מעלות מרגיש כמו 3 מכריז האנדרואיד.

20140223_191522 20140223_191555 20140223_192042

Leave a Reply

