יום מנוחה בוואנקה

יום מנוחה בוואנקה

שבוע 47, היום ה-323 למסע – יום שישי, 21 בפברואר
האי הדרומי – וואנקה – South Island – Wanaka

בוקר  – שמונה ועשרים בבוקר. אני מתעורר אחרי קרן. כל הילדים ישנים. אני שומע את נועה בחוץ.  אני מציץ לראות איזה יום הולך להיות היום. קצת מעונן אבל יש קצת שמש. גם עידו קם וישר יוצא לטרמפולינה יחד עם פלג, אלמוג ונועה. שומעים אותם קופצים יחד ומשתוללים שם. שמונה וחצי גם עלמה קמה. רק רומי ישנה שנרדמה בחצות אתמול.  הגב של כואב נורא. לפי הגב אני אמור לחזור הביתה. קרן אומרת שזה כמו לישון על ספה.  ממש מעונן היום אבל עדיין יפה פה. עלמה קמה ואף פעם לא זוכרת איפה היא. איזה פארק זה. יש טרמפולינה או שאין? נועה פה או כבר לא?  קרן אומרת תרשום את זה אז אני רושם. עלמה מסבירה לנו את סידורי השינה של אלמוג, פלג ונועה. איפה כל אחד ישן. אלמוג למטה ונועה ופלג למעלה כמו עידו. אלי ונרדה במיטה הגדולה כמונו. תשע וחצי מחליטים להישאר עוד לילה פה כי יש לכולנו עוד סידורים. לנו יש להזמין מלונות בתאילנד ולילה שוב באוקלנד ולהעביר כסף לאוניברסיטה עבור המבחן באנגלית שלי. גם לאלי ונרדה מתאים להישאר ולעשות סידורים היום. אוכלים כולם כבר מאוחר אבל מי ממהר. אני מזמין מלון לבנגקוק ללילה שננחת. נוחתים בחצות אז רק לישון ולמחרת נעבור למלון אחר. הזמנתי את המלון שקרוב לשדה התעופה. ממש סגירת מעגל כי זה המלון שישנו כשהגענו לפני שנה.  כבר רבע ל11. הילדים משחקים ואני בודק ומזמין מלונות. יש מלון גם באוקלנד ללילה אחד במרכז העיר במקום פצצה ומלון מפנק. נישאר לי מלון אחד בבנגקוק וסיימתי את הזמנת המלונות לטיול המשוגע.

20140221_150927

חפיפה על האי הדרומי –  כבר 11 וחצי יושבים עם אלי ונרדה ומקבלים טיפים להמשך הטיול באי הדרומי.  ישבנו עד רבע ל2 וממש תכננו בעזרת אלי ונרדה יחד את החודש שנותר לנו בניו זילנד על בסיס כל המקומות שהם היו באי הדרומי. לקחתי את האופניים של אלי למרכז העיר לסידורים. לבנק ולקנות לחם. נסיעה קצרה הלוך על האגם בירידה. עשיתי העברה בנקאית לאוניברסיטה עבור המבחן. גם קניתי לחם וקצת נשנושים. עכשיו לעלות את העלייה עם שתי שקיות. עצרתי באגם. רוח חזקה ומישהו גולש על הגלים עם מצנח מגניב. שלוש וחמישה אני בפארק מתנשף נורא אחרי העלייה. הילדים כבר אכלו וקופצים בטרמפולינה.  אני אכלתי והחלפתי עם אלי סרטים גם לילדים וגם למבוגרים בעיקר אני נתתי לאלי סרטים. כבר ארבע וחצי. קצת משועממים פה. קרן עלתה לנוח. רומי ועלמה עם ספר הג’ונגל באייפד  רק שרומי לא תירדם שוב. עידו עם חשבון. גם פלג אלמוג ונועה עושים שיעורים. אני כותב ויושב על יד עידו.

20140221_145011

כולם בג’קוזי גדול – כבר חמש. רבע לשש, קרן קמה. עידו נאבק בחילוק עם שארית ואני ממתין שהתמונות יעלו לבלוג כי האינטרנט של הפארק איטי. רומי ועלמה עם סרט. אלי אפה עוגה ועושים קבלת שבת.  ישבנו קצת עם מפות שוב להסביר לאלי ונרדה על המקומות שאנחנו היינו בהם בניו זילנד. התחילה רוח חזקה. כבר שבע כולם לג’קוזי הגדול. היה ממש כיף. אני, כל הילדים, אלי ונרדה בג’קוזי ענק. בשביל שהילדים יישארו בשקט ולא יזוזו יותר מידי העסקתי אותם והענקתי לכל אחד מהם כוח על טבעי חדש בהמשך לסיפור שסיפרתי להם בווילסונס פרום באוסטרליה. קרן גם הגיעה לצלם. אחר כך כולם התקלחו ואני נשארתי לבד בג’קוזי.  כבר שמונה אני חוזר וכל הילדים אצלנו רואים סרט.  חמודים. מכינים להם פופקורן. הלכנו לסלון של הפארק אזור נחמד עם מטבח וטלביזיה ויש שם כ30 ישראלים.  לא ייאמן. התחילו טיפות אז הסתגרנו בתוך הקרוואן.  ישבנו ובחרנו מלון מפנק בבנגקוק לארבעת הימים האחרונים שלנו. רומי ועלמה נרדמו ועידן היה עם הגדולים עד 11 בלילה. החלטנו לא לנסוע לעוד חוף תאילנדי בשביל יומיים. ראינו מספיק.  נתפנק במלון מפואר ונמצא מה לעשות עד הטיסה. זהו הזמנו. אני מרוצה גמרנו להזמין את כל מה שצריך.  טיסה לאוקלנד יש. מלון באוקלנד יש. מלון בבנגקוק ללילה הראשון קרוב לשדה התעופה – יש ומלון בלב בנגקוק לימים האחרונים יש.

20140221_181415 20140221_181511

IMG-20140221-WA0000 IMG-20140221-WA0001

One thought on “יום מנוחה בוואנקה

  1. איזה כיף לכם יושבים לכם בג׳אקוזי מקסים
    תמשיכו להינות במקום המקסים הזה
    נשיקות
    חיבוקים
    אמא

Leave a Reply

