חוף תכלת בהיר בבוקר וירוק טורקיז אחה”צ

חוף תכלת בהיר בבוקר וירוק טורקיז אחה”צ

שבוע 45, היום ה-311 למסע – יום ראשון, 09 בפברואר
האי הדרומי – נלסון South Island – Nelson

סיפורי ילדות – בוקר. שבע וחצי. רומי מתגעגעת הביתה. היא זוכרת בכלל את הבית או סתם מעתיקה את עלמה? כולם כבר מאוד מתגעגעים והיו שמחים לחזור הביתה. אנחנו מול הים. עלמה ועידו ישנים. עידו מתעורר בשמונה. רומי מדהימה אותנו פה בשיחה קולחת. כיף לקום פה מול הים בפארק בטבע שלא צריך למהר ולצאת מפה.  אני מכין לכולם ארוחת בוקר מפוארת. ספרנו כבר וטיגנתי כ750 ביצים מאז שהחל המסע באוסטרליה וניו זילנד. יושבים אוכלים מול הים ומספרים סיפורי ילדות שלי ושל קרן. עידו ועלמה מרותקים. אני מתאר איך נראה הבית שגדלתי בו בתל אביב ובהרצליה בפרטי פרטים . בת”א ביד אליהו הבניין 7 קומות בכל קומה ארבע דירות ובכל דירה 2 או 3 ילדים. כלומר כל בנין שכונה מלא ילדים! עידו נגנב כי בכל בניין כ60 ילדים ויש מלא בניינים בסביבה. קרן מספרת על משחקי ילדים. איך היו משחקים בחוץ וגם על השכונה המגובשת שלה בהרב-קוק.

20140209_115046

כיף של בוקר – כבר תשע ורבע. תיכף נתחיל גיאומטריה. עבדנו כשעה וחצי. לא היה קל. עידו נתקע עם שאלה אחת חצי שעה. עלמה וקרן עפו על עצמן בחוף עם חלוקי נחל. עידו החליט לשבת גם קצת על חשבון. כל הכבוד לו. הוא מסיים עוד פרק ומגיע לחזקות. זהו. כמעט השלמנו את כל החומר של הכיתה פרט לחזקות כלומר איפה שהם היו לפני שבועיים. הבנות יוצרות בתוך הקרוואן.  הלכתי קצת בחוף פה. הים נסוג ויש פה נוף מרהיב של מים תכלת בהיר, צוקים ומלא חלוקי נחל שבדרך כלל על יד הנחל ולא בשפת הים. גם מאות שחפים וציפורים. יש לי מוסיקה מקסימה, אני צועד ומפעיל קצת את הגוף. הכי פשוט. הכי ממלא. הכי נקי. כיף כל כך לבד. אני שופע רעיונות אחרי ההליכה הזאת. אני חוזר והם עדיין יוצרים פה. ניראה שנזוז מפה. למרות שעלמה רוצה להישאר.

20140209_114556

לחוף אקזוטי עם מים טורקיז – עשרה ל1 יצאנו. הגענו בשתיים ל Abel Tasman שזה נשיונל פארק למקום של קייקים אבל אי אפשר עם ילדים. רק מגיל 14. קרן רוצה קייק. מתבאסת שאי אפשר כולם יחד. נסענו עוד 20 דקות לחוף פסיכודלי חוף Kaiteriteri מפורסם. . וואו איזה חוף אקזוטי! מים טורקיז צלולים. איים כמו קו-פי-פי בתאילנד אפילו קצת יותר.  צבעים מחשמלים. עידו וקרן הלכו לשכור קייק. כאן אפשר קייק רק במפרץ וזה מתאים לכל המשפחה לא כמו במקום הקודם ששם חותרים שעות. אחרי כמה דקות של חתירה החלפתי את קרן בקייק. מקסים פה חבל”ז הבנות משחקות בחול. אחרי זה שחיתי פה שחייה מדידטאטיבית לגמרי. כולם שכחו שהם בכלל רעבים.  הזמן טס וכבר ארבע. גם יש פה פארק קרוואנים ממול החוף הזה. נבשל, נאכל וניכנס לפארק כי אנחנו רוצים להישאר פה גם מחר. אכלנו פסטה על החוף. כמו גלויה פה. יותר יפה מגלויה. באמת הנופים של ניו זילנד חזקים מכל הנופים שראיתי. אני שתיתי יין אדום ותפסתי ראש פה מול החוף הפסיכי הזה עם מוזיקה והשמש הנעימה והמלטפת. כבר חמש. הילדים משחקים בטירוף בחול עם דליים וכפות. קרן הלכה לבדוק בפארק קרוואנים שצמוד לחוף הזה. כמעט שש ופתאום אני מבין שאבד לי הצמיד הכתום שהנזיר הביא לי בפוקט בתחילת הטיול. הצמיד היה עלי מהתחלת הטיול והוא נעלם עכשיו. נכנסנו לפארק קרוואנים.

20140209_141952 20140209_141958 20140209_144229

20140209_144436

20140209_163856 20140209_163917 20140209_170613

פוסטים, ילדים לישון והוביט – התקלחנו וכבר שמונה בערב. כתבתי שני פוסטים משעממים להחריד. כבר לא תמיד מבין למה אני כותב אבל אני ממשיך מכוח האינרציה. הילדים עוד ערים כבר עשר. לא יכול לשמוע אותם בשעה הזאת. יאללה לישון ילדים. ראיתי את כל ההוביט. מדהים. עכשיו צריך לחכות שנה לפרק הסיום. היה יום מקסים היום. כולם נהנו. כבר מזמן שלא נהנו מחוף ים כל כך מוצלח. אנחנו אנשי הים והים פה משובח במיוחד. הכל גם קורה בספונטניות בלי לתכנן. אין לנו מושג מה הולך לקרות ואיפה נהייה בעוד כמה שעות. התמכרתי לזה. בבוקר לא היה ברור אם נישאר שם בחוף התכלת בהיר. גם אם נמשיך הלאה לא היה ברור לאן בדיוק ומה נפגוש. אז המשכנו ומצאנו את הגן עדן הזה.