על חוף הפסיפיק, צפונית לסידני

על חוף הפסיפיק, צפונית לסידני

שבוע 42, היום ה-286 למסע – יום רביעי, 15 בינואר
אגם לייל – בלו-מאונטיינס – Lyell Lake – Blue Mountains

נפרדים מהאגם הקסום – שבע בבוקר. אני קרן ורומי מתעוררים. עידו ועלמה ישנים. היום נסיעה ארוכה, מזרחה בחזרה לאזור סידני. אני מנסה לעבור את מסך 86 בקנדי ולא מצליח. כבר שלושה ימים תקוע. היום מתחיל שבוע 42. קרן אומרת שהשבוע יולדים בטוח.  שמונה כבר כולם ערים  אני ועידו התקלחנו במקלחת עם מטבעות. הבנות עם סרט חדש, פליקס סביב העולם. קרן מכינה הבוקר את ארוחת בוקר. אני שותה קפה פה מול האגם. כמה יופי. מהמם להתחיל ככה את היום. חם נורא. נגמרו המים בקרוואן עוד לפני שהכנו ארוחת בוקר. אתמול לא מילאנו כמו שצריך. בקושי נשארו טיפות לשטוף את הירקות לסלט. רבע לתשע. אכלנו. עלמה מאכילה ברווזים מול הקרוואן. רומי פוחדת כי הם יוצאים מהמים. שותים עוד קפה ונתקפל מפה.

בדרכים – זהו תשע ורבע מוכנים לתזוזה. נסיעה ארוכה מאוד ובסופה סיבובים סללום בהרים מטורפים. כל סיבוב ממש חד על צלע הר. לפני הסללום היה שלט שאסור להיכנס עם רכב יותר ארוך מ 7.5 מטר . לי נדמה שהקרוואן שלנו הוא “רק” 7 מטר אורך. הייתה פניה שהייתי צריך לנסוע רוורס כדי להשלים את הפנייה. שלוש שעות נסענו רצוף. 12 ורבע עצרנו במרכז קניות להתרענן ולאכול. אכלנו אוכל מהיר, גם סושי גם נאגט’ס וציפס, גם נודלס, גם לחם שום בקיצור הכל. המשכנו קצת כל מיני קניות. כבר שתיים בצהריים. מתלבטים לאן לנסוע בדיוק. בPalm Beach, המקום שניסים המליץ לנו אין פארק קרוואנים ויש מפרץ מעליו שיש הרבה פארקים אבל זה פיצול בדרך ונסיעה של 40 דקות מהפיצול. יכול להיות שיש שם פארק אבל לא מסומן באנדרואיד שלי. שתיים וחצי קנינו מכונת תספורת חדשה. תיכף נלך החוצה לחמסין לקרוואן. ארבע מגיעים לפארק על חוף של מפרץ יפה אחרי דרך לא קלה ואין מקום פנוי. אווי אין כוח יותר לנסוע. מטפסים חזרה על ההר עם הנוף פסיכודלי של כל המפרץ. כמו להיות בשמיים.

314  313  318

סגירת מעגל – מגיעים בארבע ורבע. קרן יוצאת ויש מקום. זה בכלל big4 ענק עם מאות משפחות. כמו עיר האוהלים אבל יותר ברמה. לוהט בחוץ. כמו להיות באילת. עידו מצטרף לקרן. אני עם הבנות מתייבש באוטו מחכה לקרן ועידו. המקרר כבר בקושי מקרר כי אנחנו כמעט שלושה ימים ללא חשמל. עידו הגיע למסך 86 בקנדי קראש. אני תקוע שם חזק. זה פארק ענק. בקושי היה מקום. עידו הלך לפארק מים עם מלא מתקנים שמשפריצים. גם עלמה נכנסה. זה כמו הקוקונט, הפארק הראשון שהיינו בקיינז. קרן אומרת שזה סגירת מעגל. אפילו רומי נכנסה. עכשיו אני ועידו מתחת לסיר הענק של המים. כמו האננס שהיה בקוקונט בקיינז. ממשיכים עד החוף והנחל. גם פה יש נחל תה בצבע ברונזה. מקסים פה. זה מפרץ יפה עם חוף מהמם. הבוקר היינו באגם בהרים ועכשיו אנחנו בחוף עם נחל. כבר רבע לשש. חם נורא. אני חזרתי לקרוואן להביא לעלמה דלי וכף ולקרן בירה. יושבים על החוף. הילדים משחקים בחול ביחד באקסטזה. כל היום היו באוטו. דפקנו נסיעה. זהו סוגרים את הכל. מחר נישאר פה ובשישי לסידני חזרה. נארוז את הקרוואן ובשבת נחזיר אותו לסוכנות בסידני. וואו מטורף. רבע לשבע חוזרים לקרוואן. מקלחות, עניינים כבר רבע לתשע. נעים נורא לשבת בחוץ. אני נאבק עם קנדי 86 מגיע כבר ממש קרוב אבל מפסיד בקרב. ירח מלא היום. צרצרים גדולים בחוץ אז אנחנו בסוף יושבים בפנים. לילה טוב.