מגיעים לסידני בפעם ה-3

מגיעים לסידני בפעם ה-3

שבוע 41, היום ה-281 למסע – יום שישי, 10 בינואר
באזור סידני –  Bents Basin  Oran Park – Sydney Area

אמצע הלילה, חושך בטבע – התעוררתי ב2 לשירותים. נזכרתי בכל סרטיי אימה שראיתי בצעירותי. תמיד באמצע מחנה בטבע, מישהו הולך לשירותים בלילה (תמיד רואים גם איזה ציץ מציץ) ואז הרוצח הסדרתי הפסיכופט רוצח את כל המחנה בגרזן. אז נעלתי את כולם בקרוואן ויצאתי כ250 מטר הליכה בלילה לשירותים עם פנס בחושך כמעט מוחלט. חזרתי, כולם בחיים. שוב הסתובבתי במיטה עד ארבע. גם קרן הייתה ערה וקשקשנו בלילה. יש לנו פה נדודי שינה ושיחות לילה באופן כמעט קבוע. הטלפון שלה מת. הסוללה גמורה ולא ניתן להטעין אותה. נקנה לה חדש מחר בסידני.

בוקר – כבר שמונה. אני מחמם מים לקפה על הגז. קפה נמס גרגירים כי אין חשמל למכונת קפה. עידו ועלמה עדיין ישנים. עידו היה מבסוט לכבות את המדורה. ממש התלהב. איזה כיף להתעורר פה בתוך הטבע עם קולות הצרצרים והציפורים. אתמול עידו כבר זיהה ציפור קוקובארה. בכלל לא ידעתי פעם שהיא קיימת. תשע ורבע סיימנו לאכול וגם קרן עושה כלים פה בברז בחוץ. תצלם היא אומרת. עידו שכנע אותה לקנות סמסונג. עידו יושב קצת על חשבון. כפל במאונך בדו ספרתי. הוא עושה לבד זה קל לו. עשר ועשרה מקופלים ומוכנים.  מחכים לעידו שיסיים תרגיל אחרון של כפל מאונך תלת ספרתי בתלת ספרתי. יש לו טעות ואני וקרן מנסים לעזור ומתבלבלים. בסוף אני עולה על הטעות. זהו נוסעים מפה לסידני. שק הגזעים שקנינו נשאר כמעט מלא לגמרי. בקושי השתמשנו והמדורה הספיקה לחמש שעות.

20140110_091233  20140110_102353

מגיעים לפארק המוכר בסידני – 12 ורבע אני חונה בפארק בסידני. הפארק המוכר שהיינו בו לפני חודש וחצי. לא היה לי קשה בכלל לנסוע לכאן, בתוך העיר כמו בפעם האחרונה. בתוכנית להתקלח ולנסוע העירה לעשות משהו בעיר. אולי נטייל על הגשר המפורסם. נחנו קצת. אני ביטלתי את ההזמנה למלון בסידני לשבוע הבא והזמנתי מלון אחר כי מסתבר שזה שהזמנתי הוא ללא מטבח. בקיצור שדרגתי. אחרי ארבעה חודשים בקרוואן ולפני עוד מנה של חודשיים קרוואן אני חייב לפנק פה את כולם הכי שאפשר. התקלחנו ועוד מעט נצא. כבר שתיים. גם התכתבי עם מושיק, חבר ילדות שלי שלא התראינו ודיברנו כבר כמעט 20 שנה. מסתבר שהוא מבקר פה ואולי ניפגש מחר בערב. זה ממש מטורף. הוא גר בבלגיה כבר שנים והקשר שלנו ניתק לפני שנים. פתאום במקרה ראיתי בפייסבוק שהוא פה והתחלנו לדבר. היינו חברים בשכונה בהרצליה מאז שהגעתי להרצליה בגיל 10 ועד הצבא כלומר כ10 שנים.

סיבוב בעיר היפה –  עשרים לשלוש עדיין לא זזנו מפה. שלוש ורבע זזים. רומי נרדמת בדרך לתחנת הרכבת. עשרה לארבע עולים על הרכבת לעירייה. התלבטתי איך להגיע מחר לאוניברסיטה. אפשר ברגל וזה כמעט שעה או ברכבת שזה שתי תחנות אז רכבת. אני צריך להיות בשמונה בבוקר במשרד הקבלה וב9 מתחיל המבחן. ארבע וחצי אנחנו ברחוב ג’ורג’ על יד העירייה. בדרך מהרכבת רואים את הנמל היפה של סידני ואת בית האופרה המפורסם. זאת הפעם הרביעית אולי שאנחנו רואים את המראה היפה הזה. קשה לא להתפאר שוב ושוב. סידני עיר מאוד יפה. אני ועידו מזהים את הקולנוע ברחוב. הייתי פה עם עידו בסרט גרביטי לפני חודש וחצי. נשנשו סושי. ניסינו לקנות לקרן סמסונג אבל בסוף קנינו סוללה חדשה לאייפון שלה. עידו מתעצבן עליה נורא שלא קנתה את הסמסונג. הסמסונג כמו שלי גדול מידי בשבילה. מחפשים נעלי אצבע חדשות לעידו ועלמה. כבר שש וחצי ועידו עצבני בגלל הטלפון. אני עייף טילים. מחכים לקרן בחנות שהחלפנו את הסוללה עד שתחזור מפיפי לרומי. עלמה משתעממת בעיר הגדולה. שבע קרן חוזרת עם נעלים לעלמה ולעידו.

שוב בפארק – יאללה חוזרים לפארק. שבע וחצי על הרכבת. שמונה בפארק חזרה. מעבירים את הערב עם קנדי קראש. אני ועידו בכוחות משותפים עוברים את מסך 70 שלו ו85 שלי. הללויה. שנינו תקועים שם כבר יומיים. בינתיים אני מכין את הכל למחר. לא עשיתי מבחן כבר 20 שנה. קצת מתרגש וקצת חושש. טוב נעשה את המיטב וזהו. לילה טוב, סידני

3 thoughts on “מגיעים לסידני בפעם ה-3

1. יקרים יקרים!!! וואו-התגעגעתי לדיווחים היומיים…
    אבל עכשיו אחרי שקראתי בערך שבועיים אחורה ברצף אני מרגישה שוב מחוברת למסע שלכם.
    אני ממש מתחברת לכל התיאורים שלך של החיבור לטבע!!!!
    אין כמו מדורה טובה ומסריחה,אין כמו לקום לקולות הציפורים ורחש הרוח בענפי העצים!!!