נוטשים את עיר האוהלים

נוטשים את עיר האוהלים

שבוע 40, היום ה-273 למסע – יום חמישי, 02 בינואר
פורט פרי – South West Victoria  Port Fairy –

חמש עד שמונה: קנדי, פוסט ומעבורת לניו זילנד – אני קם מוקדם מאוד. בחמש ומשהו. רומי העירה אותי ואת קרן כי הייתה צריכה לשירותים. היא מתקדמת יפה עם הגמילה הסופית שלה מחיתולים. אני קורא על הבוקר וגם עובר את סקלת 72 המעצבנת בקנדי קראש. נשארו רק עוד 428 מסכים ואני קורא הבוקר שהחברה שפיתחה את הממתק הממכר מתכננת הנפקה בקרוב. כבר עשרים לשבע ואני עם כאב ראש רציני אחרי שלא שתיתי מספיק אתמול אחרי הריצה ועוד שתיתי בירה אוסטרלית משובחת אתמול. אני מגלה עוד ועוד בירות מקומיות שוות במיוחד. האוסטרלים חזקים בבירה אך לא שמעתי שהם מייצאים את הבירות שלהם. מוזר. אולי כן ואני פשוט לא יודע. על הבוקר הזמנתי מעבורת ל5 פברואר מהאי הצפוני ועד לדרומי בניו זילנד. שלוש שעות הפלגה באחד המקומות היפים בעולם. לצערי לא הזמנו מוקדם מספיק ויש מקום רק בהפלגה של חמש ומגיעים ב9 כך שאני לא בטוח שניראה את הנוף המהמם כי אולי מחשיך מוקדם. לא ברור. וגם נגיע מאוד מאוחר לאי הדרומי.  אני כותב פוסט יומי. כולם חורפים פה עדיין. כבר שמונה וחצי מתחילים לקום פה.

יוצאים מעיר האוהלים – כל הילדים רואים סרט למעלה שוב יוגי-בר בפעם השמינית. הם גם מנשנשים ירקות כמו כל בוקר שאני מעלה להם לסוויטה. כבר תשע בבוקר עדיין מעונן אבל נצא מפה בכל מקרה. כבר עשר. הילדים סיימו את הסרט. עידו מכין חביתות. נתקפל ונצא מפה. 11 כבר ואנחנו מקופלים לנסיעה. הילדים בגן שעשועים עדיין. שישחקו עוד אנחנו לא ממהרים. 11 ורבע יוצאים. השמיים התבהרו והשמש יצאה לה. נעים פה. תכננו לנסוע מערבה כשעה לקייפ נלסון לטייל באזור. אני לא מאמין שסוף סוף יצאנו מפה. שבוע שלם היינו פה. לא ייאמן. לא עשינו הרבה והזמן טס.

מטיילים בקייפ נלסון – אחת בצהריים עצרנו במגדלור של קייפ נלסון והמון זבובים התנפלו עלינו. המשכנו הלאה. אחרי התברברות של חצי שעה הגענו למסלול קצרצר. ירדנו במסלול תלול למצפה של סלעים צהובים וים סוער. הילדים קצת משתוללים פה ומוציאים אנרגיה. גם זבובים מציקים לא חסר פה. כבר שתיים. לא ניראה שנמשיך למסלול של השעה מפה כי אף אחד לא מעוניין. עשינו הליכה קצרה בעיירה פורטלנד והחלטנו לא לחזור לעיר האוהלים. למרות ששילמנו על שבעה לילות והיינו רק שישה. ממש לא בא לי לחזור לשם. כבר שלוש ורבע ונצא לכיוון סידני כבר היום.

20140102_130257 20140102_130441

20140102_134808  20140102_134839   20140102_134108

אומרים לא לעיר האוהלים – ממשיכים שלוש וחצי עצרנו במקדונלד הילדים אוכלים נאגט’ס וצ’יפס. נסענו כשעה וחצי ועצרנו בחמש וחצי בעיר שנקראת המילטון. פארק קטן חמוד כמו שאני אוהב ולא המוני כמו עיר האוהלים. נישן פה ומחר נצא השכם בבוקר בחמש וחצי ונרביץ נסיעה של כמה שעות בזמן שהילדים ישנים. אנחנו רוצים לנסוע עד אלבורי שזה 6 שעות מפה ומביא אותנו לאמצע הדרך לסידני. משם נרד לסנואי-מאונטיינס שהם הרי האלפים האוסטרלים. מעבירים את הערב בכיף. יש פה חדר משחקים מדליק עם הוקי אוויר ועידו מת על זה. כבר שמונה וחצי ואני ורומי עייפים. אני כבר רוצה לקום למשימת הנהיגה הארוכה בחמש בבוקר כשהילדים ישנים. אני מקווה שהם לא יתעוררו עד שמונה לפחות. עידו משחק שעה בהוקי, גם עם עלמה וגם איתי. גם עלמה מצליחה לא רע באופן מפתיע. תשע. שוב שקיעה יפה מאוד. קרן ורומי בקרוואן. זה כיף פארק קטן אינטימי שבו הכל קרוב ולא כמו עיר האוהלים המפלצתית. בקושי יש פה אנשים. ממש מעט וזה כיף לעומת ההמונים בפורט פרי. עשר וחצי כבר קיפלנו את הקרוואן למצב נסיעה כך שנקום וניסע.