עוזבים את עדן וממשיכים דרומה

עוזבים את עדן וממשיכים דרומה

שבוע 36, היום ה-244 למסע – יום רביעי, 04 בדצמבר
עדן– החוף הדרומי – Eden– South Coast

אמזון, נוקיה, היא ביצים אני סלט – אני קם. גם רומי וקרן ערות למעלה. פותחים חלון אל האגם הקסום. אני קורא על ההמצאה של אמזון שרובוטים מעופפים יביאו בטיסה חבילות תוך שעה מרגע ההזמנה. אם משרד התעופה האמריקני יאשר את המפרט הטכני תוך 4 שנים זה יהיה מסחרי. גם נוקיה יכולה לתרום לחגיגה עם הטכנולוגיה החדשה שהמציאה על מפות וניווט. בקיצור בעתיד הלא רחוק מכוניות ינהגו באופן עצמאי ויהיו פחות תאונות דרכים ורובוטים מעופפים יביאו לנו חבילת ומזון ממסעדות. העתיד ניראה לי חמוד ומזל שאני מושקע גם בנוקיה וגם באמזון. כבר שבע ואני שומע את הציפורים פה בחוץ. עד שמונה וחצי אני כותב ומעלה תמונות. הילדים משחקים בחוץ. אני וקרן מכינים ביחד ארוחת בוקר במהירות. היא ביצים, אני סלט. אוכלים מהר. אני כלים ומקפל הכל. קרן הלכה לחדר מחשב פה להוריד לעידו עוד ספרי שמע שיוכל להאזין בנסיעה. הבנות משחקות יפה בתוך הקרוואן. עידו פה באופניים עם החברים. כבר עשרים לעשר עוד קצת ומוכנים לתזוזה. היום נעזוב את האגם הקסום ונמשיך דרומה. אני שוב מדבר עם השירות של Britz בנושא המדרגה. אולי נתקן אותה פה על הבוקר.

20131204_103842

מגיעים למלקוטה – רבע ל11 יוצאים. עידו איתם ונועה אתנו. גם עלמה מקשיבה לספר קצר שהורדנו. רותי על תדאגי של גרוסמן. רק 8 דקות. יש לנו נסיעה של שעה ורבע. למלקוטה  Malcoota  בדרום ממש כמעט הכי דרום מזרח של היבשת. קבעתי עם Britz  טיפול לקרוואן במלבורן ואז נתקן את המדרגה. רבע ל12 עצרנו לחכות לחברים, אנחנו כ20 דקות ממלקוטה. עברנו מטריטוריית  NSW לטריטוריית ויקטוריה. זאת הטריטוריה השלישית. התחלנו בקווינסלנד עברנו לnsw ועכשיו בויקטוריה ששם נמצאת מלבורן. הגענו. נכנסנו לפארק קרוואנים לברר. המקום מלא זבובים. כולם נטרפים בעיקר נרדה. כבר אחת וחצי. אנחנו מחפשים קואלות על העצים שמסתובבים פה בסביבה. טוב לא ראינו. הולכים למסלול הליכה קצר.

005

007  016

מחפשים קואלות בטבע – נסענו קצת ברכב לכיוון המסלול הקצר. עצרנו. אלי יוצא לבדוק איפה המסלול אבל המון זבובים כאן וכולם נגנבים. אוכלים פה כריכים בעמידה כי כבר רעבים . רבע לשתיים הולכים כולם במסלול קצר מחפשים קואלות. מי שמוצא ראשון מקבל פרס. מסלול מאוד יפה. כל הזמן שריקות של ציפורים. הכל כאן מלא שרכים יפים. הולכים והולכים בשביל אבל אין קואלות. כולם מאוכזבים. עוד מעט נגמר כבר השביל הזה. האישה בקבלה של הפארק אמרה שבטוח ניראה במסלול הזה קואלות. אך בעיקר זבובים ולא קואלות. שתיים ועשרים, סיימנו את המסלול. ביציאה מהמסלול יש אישה עם משקפת שרואה בצמרת העץ קואלה אחת. הנה כולנו רואים. מתוק מאוד. איזה התלהבות! נשארנו לצפות בקואלה המון זמן.

20131204_133938 20131204_134620 20131204_135140 20131204_135734 20131204_140056    026 038

הנה הקואלה:

033

לפארק הקרוואנים – רבע לשלוש יוצאים חזרה לפארק. קרן מטגנת שניצלים. אני אוכל תבשיל עם שעועית. הבנות בגן שעשועים ממול. הבנות כבר עצמאיות בגן שעשועים דיי הרבה זמן שזה כיף. עידו עם הבנים משחקים קלאב פינגווין בחוץ. הכל מלא זבובים מציקים. לא ברור לי איך הבנים בחוץ עם כל הזבובים. אני מסתתר בתוך הקרוואן. אלי מתכנן להדליק מדורה הערב. סבבה אני מת על אש. אפשר להדליק רק בתוך חבית מיוחדת פה. כבר ארבע אחה”צ, אני מנסה להירשם למבחן באנגלית במלבורן ב14 לחודש אבל הכל מלא. התקשרתי לשתי אוניברסיטאות ואין מקום. גם בדקתי באינטרנט בכל המקומות במלבורן ומחוצה לה. הכל מלא. טוב נרשמתי ל11 לינואר בסידני. הכל ממש מלא בדצמבר.  הזמנו גם את פארק הקרוואנים בסידני קרוב לאוניברסיטה בדיוק איפה שהיינו לא מזמן.

גשם, גשם – כבר חמש. יורד גשם חזק. עכשיו כל הילדים אצלנו רואים דרדסים.  הגשם לא מפסיק. אני עם הקליפ השלישי של אוסטרליה. נועה ועלמה צובעות אצלנו. עידו אצלם. רומי נרדמה בזמן הדרדסים. כבר שש וחצי. תקועים בקרוואן. סיימתי עם הקליפ. יש כבר שלושה קליפים שמסכמים את שלושת החודשים שלנו באוסטרליה. לא מפסיק לרדת גשם עד חצות. הולכים לישון בעשר ואני וקרן רואים סרט. טוב היא נרדמת תוך 10 דקות. אני רואה עד הסוף אבל זה סרט משעמם נורא. כל הזמן גשם.

3 thoughts on “עוזבים את עדן וממשיכים דרומה

1. וואו-התמונה שלך עם רומי יפה בטירוף!!!
    מה שלום כל הפצועים? איך האצבע של עלמה ומה עם החתך שלך?
    נשיקות לקרן זוהר פאר אהובתי
    ובכלל לכולכם!!

• תודה רבה!! כל הפצועים בסדר גמור ושכחו לגמרי את מה שהיה. לעלמה אפילו לא היה כחול ולי יש רק סימן לא גדול במיוחד. נשיקות!