נר ראשון של חנוכה

נר ראשון של חנוכה

שבוע 35, היום ה-237 למסע – יום רביעי, 27 בנובמבר
קיאמה – החוף הדרומי – Kiama – South Coast

אריק במצב קשה – אתמול ראיתי סרט מפגר ודוחה עם טומי לי ג’ונס. כמו סרט ערבי. סתם נשארתי עד הסוף בשביל לסיים. פצחתי גרעינים שחורים שקנינו בדוכן הישראלי בסופר של דיסני. קמתי עם טעם של גרעינים. גועל. יום מקסים בחוץ. יפה פה בטירוף. הנהר. הים. הדשא. הציפורים. כולם ערים. עידו ועלמה רואים סרט בפנים בלפטופ ורומי עם דירה להשכיר למעלה. כבר שמונה וחצי וכולם בסתלבט כאילו נשארים פה. כנראה שנזוז כי צריכים לנסוע לסופרמרקט. אלי ונרדה כשעה מפה. אולי ניסע אליהם. קרן מספרת לי שאריק איינשטיין במצב קשה נאבק על חייו. רק בן 74 חבל איזה זמר גדול.  אני מכין סלט עם כל השאריות שלנו. כבר תשע ורבע והחלטנו להתקפל. עשינו הצבעה. להישאר או להמשיך. עידו וקרן נמנעו. כמה צפוי שאין להם דעה. עלמה ורומי רוצות לנסוע לפגוש את החברים. לי כבר לא היה סיכוי כי שתיים מולי. בקיצור נוסעים מפה. חבל אבל לא נורא. בטח גם שם נחמד. תשע וחצי קרן כלים ואני מקפל הכל בחוץ. פתאום המדרגה החשמלית עושה בעיות והפסיקה לעבוד. אי אפשר לנסוע כשהיא בחוץ. זה לא בטיחותי. אי אפשר לקפל אותה באופן ידני. אחרי כמה מכות זה מתחיל לעבוד שוב. עידו ועלמה משחקים בחוץ בגן שעשועים. רומי משחקת בפנים. ממש חבל לנו לעזוב את המקום המקסים הזה. יום מהמם היום. מושלם. החיים יפים, מותר ליהנות, הכל בסדר.

20131127_140336 20131127_140346

דרומה בנוף עוצר נשימה – עשר וחצי יוצאים אחרי שנתקענו קצת בגלל המדרגה שנתקעה. יש לנו כשעה נסיעה. אבל חייבים לעצור בסופרמרקט.  עשר וארבעים עוצרים בסופרמרקט ביציאה מהעיירה. שעה קנינו הכל. ויוצאים לדרך. דרך מהממת ברמות על Princes highway נוף עוצר נשימה של ה south coast הים ההרים ירוק. הגענו אחרי שעה נסיעה ל Jarvis Bay נכנסנו לפארק הקרוואנים שאלי ונרדה שלחו אותנו ממש מול החוף. המפרץ פה משגע. הגענו באחת ורבע ורק נרדה פה. אלי והילדים הלכו לטייל. רומי עדיין ישנה. רומי מתעוררת. הבנות משחקות בתוך הקרוואן שלנו. הבנים בחוץ בטירוף. המבוגרים שותים בירה ומקשקשים. נעים ויפה פה. כבר שתיים וחצי ואני תפסתי ראש מהבירה. כתבתי קצת.

20131127_171312

20131127_183554  097

נר ראשון של חנוכה – אכלנו צהריים. משעמם. יצאתי לטיול ברגל לאורך הטיילת פה. כבר רבע לחמש. הלכתי עד סוף הטיילת כ20 דקות ואת מי אני רואה. את אלמוג ואלי דגים על המזח. גם פגשתי דולפין חמוד. המפרץ מרהיב פה. אני חוזר להביא אולי את עידו ואולי את קרן. חמש וחצי בחזרה אני לוקח את הילדים לחפש קרש כדי שנדליק עליו את נרות חנוכה כי חנוכייה אין לנו. קרן הולכת להכין לביבות וסופגניות. ובשבע הדלקת נר ראשון של חנוכה. ירדנו לחוף. אספנו צדפות לחנוכייה. כל הילדים באקסטזה. חוזרים וקרן כבר מטגנת לביבות. הילדים מאכילים תוכים פה בטירוף ואני זולל לביבות. רבע לשבע כבר וקרן שוב מגרדת תפוחי אדמה לעוד נגלה של לביבות. גם מטגנת סופגניות. חגגנו יחד חנוכה. הדלקנו נר ראשון. שרנו. זללנו סופגניות ולביבות שקרן הכינה. לא נישאר פרור. הילדים היו בטירוף. גם פתחנו במבה וביסלי שקנינו בסידני. היה ממש נחמד.

20131127_183543

118 108

126 140

6 thoughts on “נר ראשון של חנוכה

1. אריק איינשטיין איננו, אבל לאומי, בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה, כל העם אבל כל העם עצוב ומתאבל, ערוץ 10, 11 ו-22 משדרים כל היום רעיונות, ותוכניות רק על אריק, כלום לא משודר בערוצים חוץ מאריק, כל העם אהב את האיש הזה, הוא לא רק היה אמן גדול, הוא היה אדם מקסים, טוב לב, ענויו וצנוע, איש מקסים. גם גלגל”צ משדר את השירים שלו סביב השעון. איזו אבידה.אני חושבת שהוא היה אחד בדורו.

נשיקות מתגעגעת מאד מאד
    אמא

2. חג שמח אהובים, אתם מרגשים!!!