ברבורים שחורים

ברבורים שחורים

שבוע 33, היום ה-229 למסע – יום שלישי, 19 בנובמבר
פורט מקווארי – north coast –  Port Macquarie

אימה בארבע בבוקר – קרן מעירה אותי בארבע ומספרת על החששות והחלומות שלה. היא מעדכנת אותי במשהו חשוב שלא מאפשר לי לחזור לישון. סליחה אבל אני לא יכול לשתף. המיינד שלי רץ במהירות אדירה. גשם בחוץ. באסה של חורף נפלה עלינו בשבועיים האחרונים.  זהו האביב ההפכפך שמטריף אותנו. שמש, גשם, שמש, גשם. זה משפיע לנו על המצב רוח לרעה. גם עידו קם בחמש ובא אלינו למיטה. אני קורא כתבות ובחמש וחצי עובר למיטה של עידו. אני עם המחשב עושה הנהלת חשבונות. גם רומי קמה ועולה לקרן ועידו. אחר כך היא יורדת אלי ומשחקת על ידי ושוב עולה למיטה עם קרן ועידו. כבר שש וחצי בבוקר. כולם יהיו עייפים. גם הספקתי לכתוב בלוג עם תמונות שבחרנו יחד אני, עידו וקרן. ארוחת בוקר בתוך הקרוואן.

Forster-Tunurry 001

לכיוון האגמים – תשע ורבע יוצאים דרומה לכיוון האגמים. נסענו שעה וחצי כ 110 ק”מ. הגענו לאזור האגמים היפים. אני וקרן מתים מעייפות. נסענו קצת בעיירה הזאת Fosters וחנינו בbig4 על הנהר עם מלא שקנאים. כבר 12 בצהריים. פרקנו והתמקמנו. בדרך התלבטנו שוב בנושא ניו זילנד עם קרוואן או בלי. אם אפשר לקנות ולמכור בקלות בלי להפסיד יותר מידי ואם אפשר לישון בבקתות צימרים אז ניראה לנו שזה רעיון לא רע. קצת לגוון את הטיול. נקנה רכב מפנק עם מקרר ונישן בבקתות שאפשר לבשל בהם. צריך עוד קצת לחקור את זה אבל זה מה שניראה לנו בשלב הזה. צריך גם לבדוק שאפשר לבטל את הזמנת הקרוואן בניו זילנד ואין לנו קנס כלשהו. אנחנו ממוקמים מעולה על יד הנהר עם עשרות שקנאים על ידנו. נחמד פה . כבר אחת ואני משוחח ארוכות עם אורי שבדרך לשדה התעופה שבטייואן. הוא עשה שבוע בטייואן בדרך מניו זילנד לאירופה. כבר אחת בצהריים. קרן מבשלת. התחיל קצת לטפטף שוב. באסה.

המוח שלי מסריח – שוב שמש ונעים. יש פה המון דייגים חובבנים שדגים על שפת הנהר פה. אני ועידו הלכנו להביט. אני קרוע מעייפות. קרן הכינה לאכול והדיחה את כל הכלים. מסכנה. גם היא עייפה. הילדים רואים טלוויזיה. אני מנסה לנוח. נרדמתי. לא ברור מתי. כבר חמש ורבע. יצאתי מהמיטה. הלכתי וישבתי מול האגם המקסים.  קמתי והמוח שלי מסריח ממחשבות רעות. קמתי כנראה מבולבל. אולי כל הטיול / מסע הזה היה טעות? קרוואן באוסטרליה עם שלושה ילדים לארבעה וחצי חודשים, מה אני מפגר? ועוד אחרי  חצי שנה של טיול במזרח אסיה. משעמם לכולם טילים. ילדים צריכים מסגרת. כולם משתגעים לי פה. יאללה נחזור הביתה. טיילנו מספיק לא? צריך להיות יצרנים כדי להרגיש סיפוק. מספיק להתבטל. מה אני אחזור ואקבור את עצמי שוב בעבודה? זאת הזדמנות שלי לא לעשות את הרגיל. זה מה שנקרא לצאת מאזור הנוחות. אזור הנוחות שלי זה עבודה מסודרת 10 שעות ביום בלי לראות בעיניים. טוב אני סתם מקשקש. המיינד השתלט. שוב נרדמתי בשמירה. הוא כזה ערמומי. בשקט בשקט תופס את הבמה וחושב שהחיים שלי זה שלו ורק הוא קיים. יאללה סתום כבר. אני אנווט פה את העניינים.

20131119_130029 20131119_130139 20131119_140408

ברבורים שחורים – שש כבר. מלא ברבורים שחורים באגם. נורא יפה אבל לא מעודד. אני עדיין חמוץ עם תחושות קשות. אני כבר לא יודע כלום. מה נכון ומה לא נכון. כבר לא יודע מה טוב לי ולמשפחתי. תנשום עמוק אני מזכיר לעצמי. האיכות של להיות. לא משנה מה עושים. העיקר להיות באיכות גבוהה אני מזכיר לעצמי. לאן אני מוביל את חיי מכאן? הכל פתוח. הכל אפשרי. החיים זה מתנה. מה נכון לי עכשיו? למשפחתי? להמשיך את המסע המיוחד. לחזור?  הנה עידו ועלמה הגיעו אלי. חמודים הוא עם הסקייטבורד והיא עם הקורקינט. מחליפים משפטים על שעמום. חזרנו לקרן. יאללה בואו נצא קצת. יצאנו כבר שש וחצי. עוד חצי שעה חושך. לא נורא קצת לצאת וללכת קצת ברגל. האיכות של להיות אני מזכיר לעצמי. לנשום. לנשום. לחזור ולקבור את עצמי בעבודה זה פשוט ואפשרי. מה עוד אפשר? שבע כבר.

20131120_094155

מגרש מיוחד לסקייטבורד וטרק מפרך – עצרנו אחרי כמה דקות במגרש מיוחד לסקייטבורד. יש פה אחד שמתאמן ועוד שני רוכבי אופניים שעושים פעלולים. עידו מתלהב. עלמה רוצה גם עם הקורקינט שלה. הסתובבנו קצת במרכז שכמובן הכל כבר סגור חוץ מהסופרמרקט. חזרנו. הלכנו קצת לאיבוד בדרך חזרה. אני סוחב את העגלה על דשא ובכביש בחושך כי אין פה מדרכה מסודרת. כבר שמונה ורבע, חושך ומצאנו את הדרך. כבר מגיעים. עוד כמה דקות. שמונה וחצי הגענו אחרי טרק מפרך. רומי כבר נרדמה בעגלה לפני חצי שעה. יום קשה. התחיל קשה, המשיך קשה ונגמר קשה. קצת ייאוש. קצת עייפות נפשית. לא לדאוג, מחר יום חדש.

20131119_185951

Leave a Reply

