דיונות חול בהט-הד

שבוע 33, היום ה-228 למסע – יום שני, 18 בנובמבר
סאות’ ווסט רוקס –(north coast (South West Rocks

בוקר במחנה – אני קם בשש. קפוא ורטוב בחוץ. עלמה בדיוק קמה ומבקשת לעלות למיטה שלנו. אני יוצא. חוזר אחרי כמה דקות. רומי מבקשת נטוראל-וואלי, כרגיל. עד שבע וחצי אני כותב ומחליף אימיילים. אני בסוף כל האדמיניסטרציה. את רוב החומר סיפקתי לעו”ד. נשאר עכשיו רק מבחן באנגלית. תיכף אני אסתער גם על זה. גם קרן צריכה להבחן אבל בציון נמוך. גם הספקתי פוסט קצרצר. רומי משחקת על יד. קרן עם האייפון שלה. בטח פייסבוק. פתאום קנגורו ענק מופיע בפתח הקרוואן שלנו. ארוחת בוקר מפנקת. אני מכין סלט גדול. קרן מטגנת ביצים. עלמה נעלבת ממני ולא אוכלת. מקפלים הכל. כוס קפה שני. כבר תשע ועשרים. עוד מעט הצוענים זזים.

טרמפולינה שווה במיוחד – אני משוחח עם השכנים הפנסיונרים. רבע לעשר יוצאים. עצרנו רגע בטרמפולינה וכולנו קפצנו. חוץ מקרן שצילמה. וואו, טרמפולינה שווה במיוחד. יום יפה היום, בינתיים לפחות. שוב לא רצתי היום. אני חושב שאני חייב לחזור כי כבר כמעט שבועיים שאני לא. בפעם הבאה אכין בגדים בערב וכך שאלבש אותם בבוקר כבר אין דרך חזרה. ככה עובדים על המיינד. ברגע שאתה לבוש בבגדי האצן המיינד עושה מה שהוא רגיל. להיות רציונאלי. הטריק הוא להתלבש ישר שאתה קם לפני שהמיינד מתעורר ומתנגד. כשהמיינד מתעורר, זה כבר מאוחר מידי בשבילו.

south-west-rocks 193 south-west-rocks 197 south-west-rocks 203

מחפשים דיונות חול – עשר ורבע יוצאים.  עצרנו במרכז קניות. עידו מחפש חנות צעצועים אבל לא מוצא. מאוכזב. מתוסכל. כבר 11 עדיין במרכז הזה. 11 שלושים ושש יוצאים. נסענו בדרך יפה, על יד נהר רחב ודשא ירוק עד הפארק הלאומי Hat Head. אנחנו מחפשים פה דיונות חול. הגענו לצוק עם מסלולי טיול. רומי נרדמה בדרך. מנסים לנווט לדיונות אבל האנדרואיד לא מכיר את הדרך. נוסעים על פי מפה שראינו בשלט על יד מסלול הטיול. יש פה שביל שהאנדרואיד יודע לצייר אך הוא לא מכיר את השם של השביל.

מרגיש על כוכב אחר – נסענו כ3 ק”מ בשביל עפר והגענו למין מחנה כזה. עידו וקרן הלכו לבדוק. זה אמור להיות קרוב לים. אז אולי הגענו לדיונות. יש פה עוד שני רכבים. הם חוזרים ומדווחים שכן זה פה. הלכתי לראות בעצמי ביחד עם עידו, וואו איזה מדהים. הכל הרים של חול והנוף של הים. מהמם. פראי. עידו מנסה לגלוש אבל אין לנו ציוד מתאים. הוא מאוכזב. הלכתי עם עלמה לסייר בדיונות. וואו וואו איזה נוף. אנחנו לבד. צועקים. רצים. מרגיש על כוכב אחר. כמו בסרט מקס הזועם. איזה רוח פה והד שצועקים. עלמה מתלהבת. מקסים פה.  עוברים עוד גבעה ועוד אחת… ועוד אחת. כיף ללכת פה. כבר התרחקנו. איך נמצא את הדרך? זה כמו יער, כמו מדבר. אה עלמה מציעה שנעקוב אחרי העקבות שלנו. יאללה חוזרים. רואים את קרן מלמעלה. צועקים לה אבל אין מצב שתשמע. הולכים בחזרה כבר אחת ורבע. עידו נשכב ולא זז. מאוכזב שאי אפשר לגלוש. חמוד. הלכתי לנסות להביא אותו. קרן מספרת שראתה איגואנה ענקית בגודל של תנין. חם לנו נורא. כבר אחד וחצי. הבנות רעבות . רוצות מג’דרה. נשאר לי קצת אורז מאתמול. הכנתי. יצא דייסה. רק אני אוכל את זה. עידו כועס. הוא וקרן רבו. היא נכנסה בראב-ראבאק שלו על זה שהוא חופר כבר ימים על לחפש חנות טויס-אר-אס. על זה שהוא לא פעיל מספיק ולא עושה דברים. הוא יושב מצוברח. היא כועסת עליו. הבנות לא אוכלות אבל רוצות לשחק. היינו נשארים פה לישון בטבע אבל אך אחד לא מעוניין באמת. כבר שתיים. צריך להתקפל ולהתחיל לנסוע דרומה.

south-west-rocks 215 south-west-rocks 234 south-west-rocks 236 20131118_125321 20131118_130156 20131118_131800

ממשיכים דרומה – נסענו כשעה עד לעיירה Port Macquarie. עידו ישן חלק מהנסיעה. מתחיל להיות מעונן. סתם מטיילים בעיירה הזאת. נכנסנו לאכול fish and chips מקומי. כבר ארבע ורבע.  אכלנו יותר צ’יפס מפיש. לי, לעידו ולקרן יש גועל של מטוגן מידי. ממשיכים. התחיל לטפטף כבר רבע לחמש. קונים נעלי התעמלות לעלמה ולרומי. כבר חמש ועשרה. לי אין כוח כבר לכלום. רומי מציקה מאוד. גם קר לי. יצאנו בגשם. האוטו דיי קרוב. נסענו לפארק קארוונים קרוב. הוא מלא. נסענו לבא אחריו, כ500 מטר בהמשך. נכנסנו. למצוא פארק קרוואנים באוסטרליה זה קל כמו למצוא לחם. עשרים לשש. מחכים לקרן ועידו שיחזרו מהקבלה.

מבחן באנגלית – חנינו והתמקמנו. כולם בתוך הקרוואן כי יורד גשם. שש וחצי פסק הגשם. יצאתי להבין איפה אני בכלל. סתם פארק קרוואנים בעיר הזאת שיש בה כ40 אלף תושבים. קרן קוראת כתבה על רשימת הערים בהם יוקר המחייה הוא הגבוה ביותר. טוקיו מס 1 ואחר כך מלבורן וסידני. נבוא לגור במקום שהכי יקר לחיות בו? איפה ממוקמת תל אביב? לא ידוע. עכשיו מעסיק אותי המבחן באנגלית. זה ממש תיק. יש ארבעה סעיפים. שמיעה, קריאה, כתיבה ודיבור ובכל אחד אני חייב ציון 7 לפחות. חלק הכתיבה הוא הקשה ביותר. צריך גם להתכונן ולהירשם. פעם בחודש המבחן הזה ומתקיים בהמון ערים בעולם. אני צריך תאריך יעד למבחן ואז ללמוד עד למבחן. דצמבר אם אפשר או ינואר. העיקר לסיים עם זה. התייעצתי עם רומן וקיבלתי קשר למורה שלו בארץ. אני צריך להבחן בסימולציה ולהבין איזה רמה אני בכלל.

איך באים ילדים לעולם פסק הגשם. יצאנו קצת לנשום אוויר נקי. אני וקרן מסבירים לעידו איך באים ילדים לעולם. הוא, שאל אנחנו ענינו. לא בטוח שהוא היה ממש מוכן ובשל לשיעור מיני. עדיף מוקדם קצת אבל שיגיע מאתנו מאשר הוא ילמד על זה לבד באופן בלתי מבוקר. עכשיו סוף סוף הוא מבין איך הזרע הזכרי מגיע לביצית הנקבית ומפרה אותה. הסברנו קצת על פיזיולוגיה של גוף האדם, על מיניות ועל אהבה ואינטימיות.