Noosa עדיין ב

עדיין ב Noosa

שבוע 29, היום ה-200 למסע – יום שני, 21 באוקטובר
נוסה – Noosa

בוקר ב-נוסה – אני קם בחמש וחצי. עם רומי וקרן למעלה עד שש מקשקשים. כבר שש אני יוצא לריצת הבוקר של יום שני. רצתי 5 ק”מ. היה קצת גשם בהתחלה. גשם דק כזה שכמעט לא מרטיב אלא רק מרענן. יש פה שביל מקסים לאופניים והולכי רגל. הכל מדוגם פה. עיר מקסימה נוסה. כל אחד היה מת לגור פה. אני חוזר ועידו גם התעורר. דבוק לספר שלו. בסוף גם עלמה מתעוררת בדיוק שמגיעות שתי ילדות קטנות אוסטרליות בלונדיניות עם עיניים כחולות. כבר רבע לשמונה. אני מתבונן במפה שקיבלנו ויש פה הרבה דברים שאני רוצה עוד להספיק ולהיות פה באזור הזה. גם שוק דגים, גם המרינה, גם טיול ברגל וגם חופים יפים.

עוד קצת בוקר – אנחנו בצפון ה sunshine coast.  אתמול רומן סיפר לנו שב- gold coast שזאת רצועת חוף דרומית לכאן יש המון פארקים של מים ולונה פארקים ענקיים. גם רבי קומות שלא רואים באוסטרליה בכלל. את בריסביין הם לא אהבו . אין שם יותר מידי מה לעשות. גם קרן יצאה גם לריצה. עלמה קצת רכבה בקורקינט עם טל. רומי בוכה כי עלמה נטשה אותה באמצע המשחק. עכשיו שלושתם רואים סרט בלפטופ. עידו קורא. קבענו עם רומן ויוליה אחה”צ ללכת לטייל ביחד. עידו תקוע עם איזה ספר חדש. בדיוק שני השכנה באה לבקר. קרן חוזרת מהריצה. אני כותב את מעללי אתמול. רומן ויוליה נסעו ליום פתוח בבית ספר קרוב לכאן. לחוש איך זה בית ספר באוסטרליה. עידו שוב עם הספר. רומי מתבכיינת, עייפה. עלמה רואה סרט חדש. כבר רבע לעשר והחלטנו להישאר כאן עוד לילה. חייבים להחליט עד עשר כי עשר זה צ’ק-אווט

צהריים בפארק – רומי עייפה. עלתה לנוח עם סרט. אני עם ספר. נסתלבט פה עד הצהריים ואחרי הצהריים ניסע לטייל עם רומן, יוליה והילדים. רומי לא נרדמה כי עידו ועלמה הפריעו לה. עכשיו עלמה מתעצבנת ונעלבת מעידו שלא מעוניין לשחק איתה. היא שתלטנית והוא לא נהנה לשחק איתה בדרך שהיא משחקת. היא בקריז. כבר 11 ועשרה. מחפשים גן שעשועים אבל אין פה. רומי עייפה טילים. חוזרים לקרוואן. רומי שוב מנסה לישון. עלמה עצבנית. אני מנסה להעסיק אותה עם צבעים ומנדלה מהודו. כבר עשרים ל12. נרדמה סוף סוף. אני עם עלמה מעסיק אותה עם מנדלה. עידו רואה סרט. הנה שני חזרה לפה. רומן הקפיץ אותה חזרה כי היא השתעממה ביום הפתוח בבית הספר.  אני וקרן הלכנו לבשל צהריים במטבח הפארק. עלמה וטל קצת עזרו. הביאו פריטים ששכחנו. הנה רומן והחבר’ה שלו חזרו. הם נוסעים לדואר אז אני מצטרף לקנות מתאם לצינור. כיף לנסוע ברכב נורמאלי ולא המשאית של החלבן. קנינו. עשרים ל2 בחזרה. הם עוצרים בדואר אני בחנות קמפינג. חזרנו.

נוסעים לטייל ולראות גולשים – רומי קמה אפשר לנסוע כבר לטייל. שלוש וחצי הגענו. יוליה נהגה. כולנו בג’יפ שלהם. רומן ויוני לא רצו לבוא. נסענו כחצי שעה עד הנשיונל פארק לא רחוק מהמקום שעשינו פיקניק אתמול ואיפה שלא היה חניה אתמול. כולנו הולכים במסלול על המים על צוק עם נוף מהמם ורואים גולשים. מהפנט. מלא גולשים בכל הגילים. גם מבוגרים. גם נשים. כולם הולכים עם הגלשן שלהם. יש פה גלים ממש גבוהים. פעם ראשונה שאני רואה ממש גולשים על כאלו גלים בלייב. מישהו השאיר פה פתק על ענף. היה נחמד ללכת. הילדים נהנו, רצו והשתוללו.  ארבע וחצי הולכים בדרך חזרה על הצוק. בכלל בחרנו במסלול הלא נכון אבל לא נורא. עצרנו לגלידה. חמש ועשרים ברכב בחזרה. עשרים לשש הגענו בחזרה. אני קצת קורא. רומי וטל משחקים אצלנו. עידו ועלמה אצל שני. אני יושב קצת עם רומן ויוליה וקרן מבשלת אורז פרסי איכותי. כבר שבע ורבע רומן ויוליה מתלבטים איך להמשיך את הטיול. כנראה שיישארו פה עוד כמה לילות אבל לא בטוח. הם מתלבטים. גם אנחנו לא יודעים מתי נמשיך ומה נעשה מחר.

20131021_152846 20131021_155533 20131021_155538 20131021_155718 20131021_163344 20131021_163353

עוד יום חלף. שגרת טיול / בית באוסטרליה. לא כל כך מרגישים כבר בטיול. מרגישים בשגרה מוזרה. שגרה של לנהל בית וילדים. רק הבית הוא 20 מטר מרובע פלוס חצר 20 מטר מרובע והנוף משתנה כל הזמן כולל הנוף האנושי וכמובן המדינה היא אוסטרליה. אין דבר כזה חדשות ופוליטיקה. אין דבר כזה עבודה ומחויבויות. אין לוח שנה ופגישות. לא ממהרים לשום מקום. רק צריך להחליט כל יום מה לעשות ולהתמודד עם המשפחתון. נשמע טוב? לא רע בכלל. יש ימים טובים ויש פחות. כמו בחיי היום יום.