מהרווי-ביי לטין-קאן-ביי

שבוע 29, היום ה-196 למסע – יום חמישי, 17 באוקטובר
הרווי-ביי

בוקר ספורטיבי – אני קם בחמש ורבע.  לובש את מדי האצן ויוצא לרוץ. רומי מתעוררת אחרי 12 שעות שינה. גם קרן קמה. רצתי 5 ק”מ בטיילת. היה לי קשה אבל המשכתי עד הסוף. לא חשבתי על כלום. בדרך חיפשתי את הנעל של רומי אבל לא מצאתי. אני חוזר כבר שש וחצי. רומי וקרן עדיין בפנים. עידו ועלמה עדיין ישנים. רומי מבקשת לאכול משהו טעים. היא אומרת לא מזין משהו מתוק. היא מתוקה ברמות. קרן מכינה קפה. אני מחכה להגיע לבריסביין שזה ממש קרוב כבר ולקנות מכונת אספרסו של נספרסו. כמו שהשארנו בבית לתאריקה וינון רק בלי מקציף חלב כי כבר אין צורך. יושבים בחוץ מדברים עם קפה בכיף עד שבע. הנה גם עלמה קמה. אני חותך מלא ירקות ואוכלים. עידו מתעורר עם מצב רוח קרבי. קרן יצאה גם לעשות ספורט. שמונה כבר הילדים משחקים יפה. כל אחד עם עצמו. אני מכין את הקרוואן לתזוזה. שמונה וחצי קרן חזרה. קרן רצה עשרים דקות. היא שמחה. רוצה להגיע לשלושים דקות. עידו עושה תרגילים בחשבון ומתקשה לשבת. רומי אוכלת כריך נוטלה פעם שלישית הבוקר. הקרוואן כמעט מוכן ליציאה. כמעט תשע. קרן יושבת צמוד לעידו וגם עוזרת לו וגם שומרת עליו. אני כל יום מזכיר להם על שיעורי הבית והם מתעצבנים עלי שאני לא משחרר וכל פעם מתערב. אני מנסה לתת להם אבל אני רואה שהם מתברברים עם הזמן ולא יספיקו ומנסה לעזור. לפעמים זה עוזר ולפעמים אני מקבל על הראש במיוחד מעידו שמתעצבן עלי שאני אומר את המילה שיעורים.

שוק בדרך וחונים ללילה – תשע וחצי. הכל מקופל. מחכים לקרן שתסיים להתקלח ולעידו שיסיים שיעורים.  הבנות מעסיקות את עצמן. יצאנו בעשר. נכנסנו למרכז קניות. חנות גדולה של Target עידו ועלמה רוצים צעצועים פה. יצאנו סוף סוף ב11 וחצי. כל ילד צעצוע קטן. 12 אחרי קצת קניות מצרכים. לא קנינו לרומי נעליים. ממשיכים דרומה. אחת בצהריים.  עצרנו ב Maryborough יש פה שוק ברחוב. טוב בדיוק השוק נסגר. ממש מוקדם.  הלכנו קצת נכנסנו קצת לחנויות וחזרנו. רומי נרדמה בעגלה. המשכנו עד ל Tin Can Bay בדרך יפה מאוד של המון יערות עצים שמגדלים צפוף צפוף. כנראה תעשיית עצים על פי המשאיות שמסיעות פה בולי עץ. הגענו בשלוש למפרץ יפה וחנינו בפארק קטן וישן כזה . מחר על הבוקר במרחק הליכה נלך לפגוש דולפינים בטבע ולהאכיל אותם. התמקמנו. אני הכנתי לילדים לאכול. הבנות שיחקו בתוך הקרוואן ועידו בנה לגו חדש שקנינו הבוקר. כבר שש ויש פה ירח מלא וענק. קנינו היום כבל חדש hdmi וחיברנו את המחשב לטלוויזיה של הקרוואן . עכשיו אפשר לראות סרטים בקלות בלי להעתיק לדיסק-און-קי. ראינו את הסרט הסיפור שלא נגמר. גם עלמה הצטרפה באמצע. כבר שמונה. שיחקנו שיטהד עד עשר. היה קטעים. יום חמוד. שגרה של משפחה מטיילת מעל חודש וכבר משופשפת ומאוחדת. רומי גם גודלת מול העיניים וטיפה יותר קל איתה. הללויה.