נחים לנו בקייפ-הילסבורו

נחים לנו בקייפ-הילסבורו

היום ה-181 למסע – יום רביעי, 02 באוקטובר

כמו משה אופניק – סוגרים שלושה שבועות בקרוואן. לילה. בחוץ נעים. אנחנו בקייפ-הילסבורו בחניון פארק קרוואנים. בתוך הקרוואן לא נכנס הרבה אוויר. זה מטריף אותי. אני הופך עצבני. אני עייף אך לא מצליח לישון. נרדמתי בעשר והתעוררתי בחצות וחצי. אני יוצא החוצה וחוזר כמה פעמים. עושה קצת רעש בקרוואן וכולם ישנים. בפנים ,מתפרץ כמו הר לבה, מקטר בלב כמו משה אופניק. אני כמעט מצחיק את עצמי. בחוץ ים של כוכבים. הלילות פה יפים כל כך. בחיים לא ראיתי כל כך הרבה כוכבים כל יום. בוקר. אני מתעורר בשמונה. הבנות פה משתוללות וקרן תיכף קופצת מאיזה צוק. מטגנת להן פנקייקים. עידו עם הבנים. לא ישנתי טוב הלילה אז פיציתי הבוקר. כולם פה קצת יצאו מאיזון. אני מאזן אותם. מחזיר את עידו לקרוואן שלנו ועוזר לו עם שיעורים. גם מכין לעידו ולי לאכול. גם מוסיקה שתרגיע את כולם. קרן בשקט מנמנמת וקוראת קצת.

20131002_113707

לחוף עכשיו – כבר עשר ועשרים, נרד לחוף עכשיו. לקחתי את שלושתם לבד. לתת לקרן עוד קצת לנוח. איך שהגענו רומי עייפה ורוצה בחזרה, היא רוצה את “נאני וטולה”. החזרתי אותה שתלך לישון עם קרן. חזרתי לעידו ועלמה ונכנסנו ביחד למים. המפרץ פה מהמם אבל המים קצת מלוכלכים . משחקים בחול. כבר 11, הנה נרדה ושלושת הילדים: אלמוג פלג ונועה מגיעים. עידו במים עם הילדים. עלמה איתי משחקת בחול. אני עם אושו. רומי נרדמה מזמן. קרן לבד קצת. מושלם. אלי הגיע מטיול שעשה פה לבד. עלה על גבעה פה וראה את כל הנוף. הלך להביא סירה מתנפחת . הוא מתבאס שכל הילדים שלו רבים כל הזמן. כבר רבע ל12. שקט פה מאוד וכמעט אין אנשים כאן בחוף. הרוב בבריכה של הפארק. 12 ורבע אלי חוזר עם הסירה ולוקח כל פעם שניים. ראשונים עידו ואלמוג. עידו מבסוט טי-לים.

20131002_121453  20131002_121520  20131002_121525 20131002_121610

אני מכין שיעורים באהבה – עשרים לאחת אני הולך לקרן בודק מה איתה. היא נהנית חבל על הזמן. איזה כיף. הבאתי לאלי בירה עד הסירה בים. היה מבסוט טי-לים. הבאתי גם לעלמה ונועה חטיף. אני מרוצה שכולם נהנים וגם אני. אני קצת מפנק אותם וזה כיף. אני מכין שיעורים באהבה. בלפתוח את הלב. סתם ככה, בלי לצפות לתמורה. סתם כיף לעשות טוב למישהו אחר. סיפוק גדול ומלאות. גם לי כיף וגם לכולם. כיף גם שלילדים יש פה חברים.

לקרן חצי יום חופש – כבר אחד וחצי. הייתי עם עלמה במים. רק אני והיא זמן איכות. ממש היה לנו כיף ושוחחנו המון. היא כמו פרח שפורח פה. מדהימה. מעניין מה עם קרן.  אנחנו רעבים אז נלך חזרה. רבע לשתיים קיפלתי עניינים והגענו חזרה. כמובן חיכתה לנו ארוחה טעימה. כבר שתיים וחצי. לקרן היה פה חצי יום חופש. אני שמח שיכלה קצת לנוח ולהיות לבד. עידו במקלחת וקרן לקחה את עלמה להתקלח. אני עם רומי.  מה עכשיו?

אלי ונרדה הגיעו עם קפה –  כל הילדים הגיעו לראות סרט. חמודים. כולם מצטופפים בקרוואן שלנו וצופים. אלי מציע קפה. אני מנסה למדוט ולעוף גבוה בשמיים.  קרן אחרי מנוחה ארוכה היום עם כוחות גדולים. יופי. השקעה טובה עשיתי. אתה משקה את הפרח והוא מחזיר לך גם בריח טוב וגם במראה. נשנה לה את השם לקרן פרח זהר פאר. אלי ונרדה הגיעו עם קפה. יושבים ומקשקשים. נחמד מאוד. טוב, המדיטציה תחכה. כבר ארבע ועשרה. מתחילים לתכנן את מחר. הילדים סיימו לראות סרט.

20131002_151335

וואו איזה טריפ – כבר רבע לחמש.  אני הולך לאזור קליטה מחוץ לפארק להודיע שהכל בסדר. אם יוצאים מהפארק ברגל קצת אפשר לתפוס טיפה אינטרנט. חמש ורבע ירדתי לחוף לבד עם כיסא ואוזניות למדוט. אני מתיישב כמעט לבד מול המפרץ הזה. רוח נעימה על הפנים. אני נושם עמוק. וואו איזה טריפ. רק אני ברצועת חוף הרחבה הזאת. רעש של המים והרוח. מדיטציה מתוקה ונעימה. קצת קריר עם הרוח של הים. אני חוזר. קרן מבשלת משהו. כל הילדים באזור המשחקים. אני הולך לבדוק אותם. חמודים. כולם משחקים עם כולם. כבר כמעט שש ומתחיל להחשיך. סתם מעבירים את הזמן פה בקרוואן.  כבר שמונה יושבים קצת אני קרן ועידו מעלים זיכרונות מיפן. אחלה יום. רק יש פה sand flies שעוקצים אז כולנו מתגרדים פה. מחר ניסע מפה דרומה דרך מקיי שזאת עיר גדולה. לילה טוב.

20131002_175417

One thought on “נחים לנו בקייפ-הילסבורו

  1. זה מאד משמח אותי שיש לילדים חברים, איזה כיף, כמה זמן תהיו ביחד?
    טוב שיש אינטרנט סוף סוף, אני מכורה לפוסט היומי, כל הזמן בודקת, האם יש חדש, האם יש תגובות, זה מחזק אותי, ונותן לי אויר. יופי שמחה שהתרגלתם לקרוואן וכיף לכם

    תשיכו להינות,
    אוהבת
    מתגעגעת
    נשיקות וחיבוקים
    אמא

Leave a Reply

