Bowen בחוף ב

בחוף ב-Bowen

היום ה-175 למסע – יום חמישי, 26 בספטמבר

לפתוח את הבוקר עם כתיבה וריצה – ארבע בבוקר. קור מקפיא פה. עלמה קפואה עולה אלינו למעלה. ארבע וחצי גם רומי קמה ומנסה לטפס למעלה. איזה פחד לראות אותה מטפסת. ממש מסוכן. אני מושך אותה למעלה. לישון אני סיימתי. אולי אכתוב פוסט ואצא לרוץ. כתבתי פוסט כבר חמש וחצי. עכשיו מתכונן לצאת לריצת בוקר של יום חמישי. לא ברור איפה אני ארוץ בדיוק אבל אני כבר אמצא. אני עושה המון רעש כי הדלת מרעישה שיוצאים. יצאתי בשש רצתי 5 ק”מ.  חמש דקות וארבעים שניות לק”מ. איזה כיף. יצאתי, יש פה שביל רחב להליכה ולאופניים. יש כאן רוכבי אופניים ועוד כמה רצים וכמה הולכים. מישור. מרחבים. אוויר צח ונקי. נוף מישורי וזריחה ברקע. קצת הרים. היה קלי קלות. חוזר לי הכושר לאט לאט. כיף עילאי. נהניתי נורא. היה קל מידי. בסוף הריצה היו לי סרטים שרומי נופלת מהמיטה מלמעלה כי היא עלתה לקרן שיצאתי. כבר ראיתי שאני חוזר ויש אמבולנס על ידינו. טוב לא נתתי לסרט הזה יותר מידי חיים. הרגתי אותו אחרי 20 שניות. חזרתי ועידו ועלמה רואים טום וג’רי. אני שואל אותם איפה רומי הם עונים במשיכת כתף כאילו מה אתה רוצה? בסדר, הבנתי שהכל בסדר.

היום יום הולדת לנורית, דנה ורונה –  20 לשבע ואני סיימתי לכתוב פוסט, לפרסמו, לרוץ 5 ק”מ ולעשות מתיחות. יפה, לא? אני מרוצה. אפשר להתחיל את היום במשפחתון פאר. הולך להכין קפה לי ולמלכה קרן. שבע. הכנתי קפה אבל המלכה טרם ירדה לעם. היא שם למעלה עם האייפון 4S הענתיקה והפרימיטיבי שלה. היא בטח בפייסבוק. אני עם רומי בחוץ עם כל הצעצועים שלה. הנה גם המלכה מגיעה. אני ישר מנשק אותה מספר נשיקות לאנרגיה טובה וליום טוב. איך אני? מהמם, לא? בטח סבתא נורית היפה והמקסימה מחייכת עכשיו. מרוצה? אני מקווה. הצליח לך עם כל הבנות המהממות שלך. זוכרת שחטפתי לך את קרן עם כל הבוחצ’ה? אז עכשיו חטפתי אותה מכולם רק לעצמי לשנה. בינתיים הצליח לי לחצי שנה, ניראה אם יצליח לי לעוד שישה חודשים. בכל מקרה היום יום הולדתך, נורית זהר בן יוסף. שיהיה לך יום מקסים וכיפי. שתמשיכי לזהור ולהקרין אור לסביבתך. אני מאחל לך הרבה בריאות ושנים יפות ומתוקות. שתמשיכי ליהנות מכל יצירותייך המופלאות. בדיוק אני וקרן דיברנו עלייך אתמול ואמרנו שהתכונה של “הכל קטן עלינו” זאת מתנה שאת הורשת לכל בנות זהר. אז תודה רבה כי אני הנהנה העיקרי מה”הכל קטן עלי”. ולכן דנה ורונה גם לכן יום הולדת שמח. מאחל לכן המון בריאות, מימוש עצמי, הנאה מהילדים ומגידולם, זוגיות טובה והמון הרפתקאות וחוויות נעימות במסע האישי והמשפחתי שלכן. שלא תתבלבלו, אתן קבלתם מתנה ייחודית שכולם כולל אותי יכולים רק לקנא בכן, את אחת את השנייה.  שתדעו לשמור ולטפח את המתנה הזאת ותזכרו שממשברים גדלים ומתחזקים. תהיו אוטנטיות, תהיו עצמכן, אתן מקסימות ומהממות. יום מקסים, תעופו על עצמכן.

בוקר עם מוסיקה ישראלית – רבע לשמונה. מתארגנים ליציאה. קרן אומרת שים מוסיקה. עידו שם לנו. כולם מתארגנים ואני וקרן מכינים את הקרוואן וגם היום אני תיכף אכין כריכים לכולם. טוב בסוף לא כריכים אלא ארוחת בוקר טעימה במיוחד. גם מוסיקה ישראלית . כולם שרים ונהנים. אור הירח של אביב וגם גיטרה וכינור של אריק ושלום ועכשיו בלוז כנעני של אהוד. יש פה אנרגיה מעולה על הבוקר. אני ממש גאה פה בכולם. מקסימים. עידו עם הספר שלו כל הארוחה. עכשיו מנקים ונצא. כבר שמונה וחצי. וואו איזה הספק ואיזה סיפוק.

שלוש שעות בדרכים – יוצאים ברבע לתשע , ברקע לראות את האור של אפרת גוש שעלמה הכי אוהבת. 11 וחצי הגענו לפארק של big4 ב Bowen. נסעתי ללא הפסקה ועצירה כמעט שלוש שעות. עידו קרא כל הנסיעה. בהתחלה ניסה להכין שיעורים אבל לא כל כך הצליח לכתוב תוך כדי נסיעה וגם עלמה ורומי הפריעו לו. נסעתי קצת יותר מ200 ק”מ. עכשיו קרן בחוץ מבררת עניינים. כמו תמיד . תיכף נתמקם וננוח. אולי נלך לחוף הים. החוף צמוד לפארק הזה. מסתבר שהחוף הצמוד הוא לא לרחצה. קרן כבר שילמה אבל אמרנו להם שאנחנו לא נשארים.

פוגשים ישראלי מרמת גן – המשכנו קילומטר לכיוון מפרץ מפורסם עם חוף מהמם. מחנים את המשאית של החלבן ופתאום על ידינו ישראלי מרמת גן שחי פה 3 שנים. מחכה לאזרחות שתגיע עוד שנתיים. בינתיים התמקמנו בחוף היפה הזה ולפארק נדאג בהמשך היום. עידו בכלל לא רוצה לצאת מהאוטו. דבוק לספר שלו. קרן קצת חמוצה לא ברור למה. אני עייף מהנסיעה. מוציא כיסאות ושולחן פיקניק, גם בירה ומתיישב על החוף . כבר רבע לאחת. בן, הישראלי, מרמת גן אמר שעוד מעט יצטרף אלינו לחוף.

בחוף יפה כמו גלויה נדירה – הגענו. חוף קטן. בעצם מפרץ עם מלא סלעים יפים. כמו גלויה. אין חופים כאלו. פשוט מרהיב. ישבנו עם בן ושוחחנו ארוכות על אוסטרליה, על האוסטרלים ועל הגירה לאוסטרליה. מעניין מאוד לשמוע מצעיר ישראלי שחי פה כבר 3 שנים. עידו הקשיב ךשיחה אבל כמעט ולא השתתף. הוא עדיין עם הספר שלו על החוף. גם נכנסתי למים עם עלמה ואספנו אלמוגים. גם עידו חזר לעצמו קצת והלכנו לנסות לראות דגים עם השנורקל החדש שלנו. לא ראינו כלום אבל יצאנו וטיילנו בסלעים עם כל מיני נקיקים מקסימים. עכשיו שלחתי את קרן עם עידו לטייל שם ולצלם עם המצלמה החדשה. בקיצור כיף נורא פה ויפה ברמות על. נשנשנו שאריות של אוכל שהיה לנו מכל התבשילים של הימים האחרונים וגם ניגבנו חמוצים בחומוס בעמידה כמו ישראלים בפיקניק בפארק הירקון. נראה לי שהאוסטרלים פה הסתכלו עלינו וחשבו שאנחנו קצת משונים. בן מספר שיש פה שוק דגים שאפשר לקנות דגי טראווט מעולים. בן הוא טבח אז קבענו לקנות ולהכין ביחד דגים הערב. טוב דגים לא יהיו הערב. בן הלך פתאום . אמר שיש לו סידורים. השאיר מספר טלפון ואמר שמחר הוא ב Airlie beach גם כן. הוא עובד שם. הוא בא לפה כי יש לו יומיים חופש. טוב כולם רעבים אז ניראה שנתקפל מפה לאיזה פארק לחנות ללילה. מחר רק נסיעה של שעה ונגיע ל Airlie.

20130926_142845 20130926_124426 20130926_142645 20130926_143221

עידו מגיע ומכריז סיימתי – אנרגיה נמוכה פה בשעה האחרונה. מין עייפות כזאת. עייפות של אנשים שבעי טיולים שאין להם כוח להתלהב מחוף באמת מרהיב. 4 יצאנו מהחוף. עצרנו בסופר לקניות. חזרנו לפארק של הbig4  אבל מלא. הולכים לפארק אחר. חמש ועשרים קרן יוצאת לברר.  נכנסנו וחנינו. נורא ירוק ויפה. כמו להיות בגינה מטופחת שלך. שוב קרן מבשלת.  שוב טעים. שוב אוכלים ורומי מצחיקה אותנו מאוד.  עידו לא עוזב את הספר היום. עוד קצת והוא מסיים. פעם ראשונה שהוא קורא בנשימה אחת ספר. זהו ערב כבר וחושך. עלמה קמה איתי בארבע אז לא ברור לי איך היא לא מעולפת אבל היא לא. עידו מגיע ומכריז סיימתי. סיים את הספר שהתחיל אתמול. 180 עמודים. יפה עידו כל הכבוד.  הוא רוצה להתחיל את הספר הבא. אנחנו אומרים לו, לא! חכה יום יומיים. אני כבר בקושי מחזיק את העיניים פקוחות. תיכף מתעלף. כולם הולכים לישון מוקדם.

4 thoughts on “Bowen בחוף ב

  1. יום הולדת שמח
    נורית דנה ורונה
    🎉🎁🎉🎁🎉🎁
    שולחת לכם אנרגיות נעימות של סתיו ישראלי
    וחיבוקים של געגועים
    שרון😊

  2. בן,
    ריגשת אותי עם הברכות ליום ההולדת שלנו.
    עשיתי היום חישוב ונשארו לכם ימים ואתם בדיוק חצי שנה מטיילים.
    זה מטורף שכבר עברו 175 ימים מהרגע שעזבתם את הרצליה.\
    עוד 183 ימים לחזרה שלכם.

    אוהבת מתגעגעת מלאאאאאא
    דנה

Leave a Reply

