מטיילים בטיילת של קיינז

מטיילים בטיילת של קיינז

היום ה-164 למסע – יום ראשון, 15 בספטמבר

דופק לו חיבוק גדול – אני קם בחמש וחצי. אור ראשון. קפוא פה בבוקר. אני כותב את כל עלילות אתמול. עידו גם קם בשבע וחצי. אני דופק לו חיבוק גדול ואומר לו שאני שמח שהוא שיתף אתמול בקושי שלו. אני אומר לו שחייבים לטפל בשירותים הבוקר כי אי אפשר להשתמש בהם יותר. אני גם אומר לו שאנחנו עפים מפה על הבוקר לטיילת של קיינז. הוא מבסוט. טוב טיפלנו גם בשירותים. הבנו איך לרוקן. איך להחליף כפסולה. ואיך למלא מים להדחה. יופי עשרה לשמונה וקיפלנו את צינורות המים וסגרנו את ברז הגז. תיכף נעיר את עלמה ונכין את הרכב לנסיעה ונעוף מפה .

בטיילת של קיינז – דווקא יש אנרגיה טובה על הבוקר. מקפלים הכל ומתכונים לזוז מפה. כבר עשרה לתשע. תשע בול יוצאים. תשע וארבעים הגענו לטיילת. חנינו. יחסית בקלות. התיישבנו לאכול בטיילת. חיכינו לאוכל המון זמן. רומי לא יכולה לחכות. עלמה מרביצה ומציקה לעידו ולרומי. היום בהיר אבל טיפה מעונן. קרן לא אכלה כלום .כבר 11 ולא ברור מה יהיה אתנו היום. פתאום שוב יש אנרגיה נמוכה. אני וקרן עייפים מלטפל בילדים כל הזמן . ישבנו על יד הבריכה היפה פה מול הים שנסוג ויש רק בוץ בחוף . בריכה ענקית של הטיילת ופתוחה בחינם לכולם. אני מחוק. כאילו כל האניות טבעו לי. לא יודע כבר למה. הרגשה לא ברורה. מבולבל בעיקר. אבוד. כל האוסטרלים פה שוכבים עם בגד ים ונהנים. עכשיו הלכנו למתנפחים. עידו רצה לקפוץ. עכשיו הוא קופץ ואנחנו מחכים על יד. טיילנו בטיילת בחום נוראי. יש פה טיולי הליקופטר.  מגניב. אני מתקשה לחייך היום. הלכנו עוד עד למרינה של הסירות. רומי נרדמה בעגלה. עכשיו כבר משעמם מחפשים שוב סופר כי נגמרו הירקות. קנינו שוב מלא דברים.

cairns 029 cairns 031 cairns 035 cairns 036 cairns 039 cairns 044 cairns 049 cairns 056 cairns 063 cairns 068 cairns 073 cairns 113

20130915_131404 20130915_131442 20130915_131724 20130915_131747

מבינים בדיוק אחד את השני מבלי לדבר – רומי קמה. כבר כמעט שלוש. שוב מסדרים את הקניות בבית קרוואן באמצע הרחוב. חם בפנים וזה ממש ביזארי. קרן ואני מחייכים אחד לשני בזמן שמסדרים את הקניות. חיוך ששנינו מבינים בדיוק אחד את השני מבלי לדבר.  נסענו לפארק שוב קרוב לעיר. קרן נכנסה לברר מה קורה שם. אני ממתין בחוץ. בינתיים אני קורא בקורות על הפארק הזה ומגלה שהוא זוועה. גם לא נקי וגם סביבה לא בטוחה. מזל שהיא לא שילמה. יאללה יצאנו משם לפארק אחר. נסיעה לא ארוכה ואנחנו בפארק אחר. פה יותר נחמד.  סתם פשוט.

בפארק הקרוואן – קרן הלכה לכבס והילדים לגן שעשועים. יש פה שני ילדים בגיל 8 ו7. חמודים. הגן שעשועים לא רחוק מהקרוואן אז אני מנסה להתחמק מהילדים קצת. כבר עשרה לחמש. חמש וחמישה עידו משחק פה מיני גולף עם הילדים שפה. הוא כל כך חברותי.  כבר שש ורבע, עידו בגן השעשועים עם כל מיני ילדים. הלכתי לבדוק והוא אמר שהכל בסדר. יופי שיהיה קצת עם ילדים.  קרן במטבח של הקרוואן מכינה סלט, תירס ופיצה בלי גבינה. עלמה ורומי משחקות עם הפליימוביל. יש רוח נעימה וכבר מתקרר. היום היה קצת יותר נורמלי. היינו בחוץ מתשע עד כמעט ארבע. עשינו משהו, טיילנו בטיילת של קיינז. שש וחצי עידו חזר. אוכלים בחוץ. זהו נגמר היום. הימים עוברים פה נורא מהר. הזמן טס. קשה להסביר. לא עשינו הרבה ונגמר לו היום. אנחנו עדיין בקשיי הסתגלות. יותר טוב מאתמול. אי אפשר לקרוא לזה שאנחנו נהנים אבל פחות סובלים. הילדים בסדר גמור. זה רק אני וקרן שמתקשים עדיין להתרגל. עלמה מהממת. עידו מקסים. רומי מאתגרת וקשה לה ולנו קשה איתה. ברח לה שלוש פעמים פיפי אתמול אז ניראה שהיא ברגרסיה מהגמילה. לא נורא. מחר יום חדש. ניראה מה יהיה. אני מנסה לא להתנגד. לזרום ולהסתגל. הילדים נרדמו מהר היום. עידו שוב במיטה היותר נוחה שמעל הנהג. אני נכנסתי למיטה בתשע, בוהה ללא מחשבות.  נרדמנו מוקדם.