שוב קניון בבנגקוק

שוב קניון בבנגקוק

היום ה-125 למסע – יום רביעי, 07 באוגוסט

הדבר הכי קרוב לבית – אני קם בשש וחצי. קרן כבר ערה שעה.  אני קצת מבולבל. הסוויטה הזאת זה הדבר הכי קרוב לבית שהרגשנו בארבעה חודשים אחרונים. מה נעשה היום עוד לא ברור. אני בכיף הייתי נישאר כל היום בחדר ופשוט נח. או אולי נצא לבנגקוק הלחה ונלך לטייל קצת? בינתיים אני כותב ומחכה שכולם יקומו. עידו מכין קצת שיעורים. הייתי צריך לדחוף אותו. רומי נהנית להרכיב פאזלים וקרן חוגגת עם כביסות מחמש בבוקר. לא ישנה מההתרגשות לקראת המפגש עם תאריקה. עלמה עדיין חורפת כבר שמונה וחצי. אני עושה שוב צ’י-קונג. מנסה לתכנת לי את ההרגל הזה אחרי ההפסקה של השבוע האחרון. רבע שעה. כל הכבוד לי. עשרה לתשע עלמה קמה. תשע וחצי יורדים לאכול. עשר סיימנו. ארוחת בוקר צנועה וקטנה. הצלחתי להרכיב לי סלט.

415

הפגנות בבנגקוק – מתכננים את היום. ניראה שניסע לארמון המלך, ביקור ברחוב הקווסאן וקניון לקינוח. התלבטנו בין מונית ליעד הראשון או רכב שילווה אותנו כל היום. החלטנו על מונית ונתגלגל בטוק-טוקים. נכנסים למונית. מתיישבים. פתאום מגיעה הבחורה מהקבלה עם עיתון. מראה לנו בדף הראשי שיש הפגנות בבנגקוק ואי אפשר לנסוע לארמון ולקניון שבתוך העיר. בקיצור התוכניות השתנו תוך דקה. טוב היא מציעה שניסע לקניון מחוץ לאיזור הבעייתי. רק 20 דקות נסיעה. טוב נוסעים. הנהג מנסה לקחת אותנו למקומות אחרים. מציע כל מיני הצעות באנגלית מגומגמת. קרן דפקה לו שאגה שיפסיק להציק. מסכן נבהל אבל טוב ששאגה. אני עדין ורגיש מידי והבוקר הזה רגוע לי מידי בשביל לשאוג.11 ועשרה מגיעים לקניון אחר.

שוב קניון – נכנסים. יש פה טלביזיה ממש בכניסה 84 אינץ ב1500 דולר במקום 11 אלף דולר. גם מסך תלת מימד מדהים. וואו איזה מדהים אמרתי 20 פעמים. זה קניון ענק, נעים, קריר, חדש ומצוחצח. ממש נוצץ. הכי נעים ושווה שהיינו. יקר גם נורא. לא קנינו כלום חוץ ממסיכות מדליקות למפגש עם תאריקה מחר. מדדנו מלא תחפושות וצחקנו בטירוף. כמעט קנינו מיני אייפד חדש במקום זה עם המסך השבור. הבחור בחנות מספר שיש מקום לאפשר להחליף ישן שבור בחדש בסביבות 7000  בהאט קצת יותר מ200 דולר. ניסינו לתקן פה בחנות אחרת אבל הם לא הצליחו. חיפשנו גם צעצועים אבל הכל נורא יקר אז וויתרנו. חינוך טוב לילדים לקנות בחכמה. האמת הם כבר מבינים וממש חמודים. נכנסים, אני אומר שנורא יקר אז הם אומרים באסה אי אפשר לקנות ולא מנסים ללחוץ עלי כדי שאקנה להם. רומי שוב נרדמה בעגלה ופספסה את ארוחת הצהריים.

418  416  420

445  457  463  487 492

במלון – ארבע ועשרים יצאנו מהקניון לאיזה פארק להחליף את האייפד. אחרי 15 דקות נסיעה אני מתחרט כי זה רחוק ומסתובבים ונוסעים למלון. סתם בזבזנו זמן וכסף על אגרות הכביש. זה גם היה בכיוון ההפוך אבל לא ידעתי כי הנהג לא מדבר אנגלית. בסדר מותר לטעות. חמש ועשרים בחזרה. שעה במקום 25 דקות. כולם כועסים. עכשיו בחדר אני באייפד והבנות משחקות יחד. הזמנו אוכל לחדר, אין כוח לצאת מהחדר. בדקתי פרטים על הקראוון שלנו שבעוד חודש. עלמה לא נרדמה עד 11 בלילה. קרן התרגשה לקראת מחר. אני במחשב עד מאוחר.

5 thoughts on “שוב קניון בבנגקוק

  1. וואו איזה יום מדליק, אתם נפגשים עם המשפחה האהובה ואני מסיימת את עבודתי בלוינסקי

    יום חג לכולם
    תהינו ותתעדו במצלמה את המפגש

    נשיקות חיבוקים

    אימא

    • כן עוד שעה יוצאים לאסוף אותם. כולם מתרגשים נורא. יום אחרון נפלא שיהיה לך! מזל טוב לא כל יום יוצאים לפנסיה!! שנחזור נעשה לך מסיבה . נשיקות

Leave a Reply

