קולומבו – עדיין כל היום במלון

קולומבו – עדיין כל היום במלון

היום ה-111 למסע – יום רביעי, 24 ביולי

בוקר חדש – אני קם בשש וחצי. בחוץ מעונן. עוד יומיים במלון ונשתגע. רומי וקרן ערות מחמש. עידו גם מתעורר. מה נעשה פה היום? אולי נשקיע קצת זמן ונתכנן את המשך הטיול / מסע?  יש עוד לא מעט לוגיסטיקה. התעייפתי, אני מודה. מחכים לעלמה שתקום. מעירים אותה בשמונה ורבע. יורדים לאכול כבר שמונה וחצי. נלך למסעדה השנייה הבוקר. יש שתי מסעדות עם בו-פה על הבוקר. טעים ברמות. עידו עושה קומבינציות פה. לוקח אצות פלוס סלמון מעושן פלוס בצל ירוק וטובל ברוטב סויה. מבסוט שהוא יפני. הבוקר יצאה השמש. כנראה נלך לבריכה. אני מקבל מלא נשיקות מעלמה ורומי. איזה מלך אני.

002 013 018

פתאום מבול מטורף – עשר. יורדים לבריכה. אין בריכה אומר לנו האחראי, יש בעיה במים היום. הולכים לקניון לחפש משקפת ים לעידו. יש. קנו. גם אני רוצה. חוזרים. קונים. הולכים לבריכה השנייה. לעלמה אין בגד ים. חוזר איתה ועם רומי לחדר. חוזר בחזרה לבריכה. רומי רוצה לישון. קרן לוקחת אותה לחדר. אני נישאר עם עלמה ועידו. כבר 11 ורבע. איזה כיף לשחות. פתאום מבול מטורף תוך שנייה. רבע ל12 בחזרה בחדר. רומי כבר ישנה מ11 וחצי. קרן מקשיבה לניסים אמון קורס אינטרנטי חדש. אני רגוע. אחרי שחייה של חצי שעה. ממש כיף. קרן נרדמה עם האוזניות . גם רומי ישנה. עלמה קורה סרט באייפד גנוב על הירח ועידו במחשב. אני עם אושו ומחייך לעצמי.

023  026

אושו מסביר שאגו הוא שלילי כמו חושך – אתמול היה לי משעמם. אמרתי לעצמי שאני צריך אתגר חדש שקל לי מידי. אחרי עמוד וחצי אני ניזכר שהאגו מחפש בעיות, קשיים , אומללות. אחרת הוא לא קיים. אגו הוא תמיד שלילי, מסביר אושו, הוא כמו החושך. אי אפשר להילחם באגו או בחושך. לא ניתן לנצח אותו, הוא רק מושך אותך למאבק. שואב את האנרגיה שלך, כך הוא ממשיך להתקיים. הדרך היחידה לנצח אותו זה להדליק אור. אי אפשר לנצח חושך, כי הוא לא באמת קיים. אפשר רק להדליק אור ואז הוא נעלם. חושך זה בעצם העדר אור. אין דבר כזה חושך. להדליק אור של מודעות על ידי חיים ברגע הזה זאת מדיטציה וזאת הדרך היחידה לנצח את האגו שמחפש בעיות. להיכנס בדלת של ה-כלום. כך מסביר אושו. שם הברכה. ברגע שאתה מקבל את זה שאתה כלום, אתה מדליק את האור ואין אגו. אין בעיות. לא משעמם. להיות ער, חי ברגע הזה. אין שום בעיה. האגו לא קיים. אז אין שום בעיה. אין עבר ואין עתיד שזה השתקפות של העבר. יש רק הווה. אור. נעלם החושך. הכל בסדר. אתמול שהיה לי משעמם בעצם התעורר האגו שמחפש מתח, קונפליקט כי רק דרכם הוא קיים וחי. ככה החושך קיים אצלך כלומר נרדמתי. לא הייתי ער ולכן החושך, אגו בא לו. עכשיו אושו העיר אותי ואין לי שום בעיה. לא משעמם. שום דבר לא השתנה מאתמול. אני עדיין במלון ולא עושה הרבה. אני מנסה לרשום לעצמי שכל פעם שאני אומר שמשעמם לי זה אומר שנרדמתי ואני לא ער. אני לא חי בהווה. אני מחפש לפתור בעיות ואין בעיות כי הכל בסדר. אז תנשום עמוק. תחייך. הכל בסדר. לא צריך לפתור כלום. אפשר לעשות דברים אבל מתוך שקט ולא בתוך אותו מתח שהמוח מייצר. מתח שגורם לו להגדיר את עצמו.

027  050

עידו משחק Pool כבר שתיים. נמנמתי קצת. גם קרן ורומי התעוררו. כבר שלוש וחצי. סיימתי להכין קליפ פילים לכבוד יום ההולדת של אומרי. הלכנו לאכול והבנו שיש סושי באחת המסעדות שנפתחת בשבע. החלטנו לחכות אז הלכנו לאכול בקטנה בקניון שצמוד למלון. עכשיו שוב במשחקיה. רומי רוצה את הדובי מאתמול. אולי נצא מהמלון לסיבוב לנשום את האוויר של קולומבו, כן, כן ולא יוצאים. אולי סיבוב לים, זה רק מעבר לפינה פה. יש פה זוג שמשחק pool. הוא בריטי והיא תאילנדית. חמודים. עידו ואני מסתכלים ומדברים איתם. עידו מת לשחק. עכשיו הם מציעים שעידו ישחק מול התאילנדית. הוא מתלהב ומשחק. אני מדריך אותו. עכשיו מגיע ילד ואבא. האבא בריטי כבן 60 מבקש שהילד ישחק מול עידו. גם הילד לא יודע לשחק וזאת הפעם הראשונה שלו. הילד בן 9. עכשיו מגיעות גם האימא והבת. הם זוג מוזר. הוא בריטי והיא אסייתית מלאה. גם הילדה שלהם שמנה. היא רוצה לשחק עם עלמה אבל עלמה לא רוצה. עידו שיחק יותר משעה. מבסוט. רבע לשבע אנחנו פה בשולחן פול כבר שעתיים. הולכים לאכול. אכלנו המון סושי. חזרה לחדר.  נגמר היום. היום דיי ברח. אנחנו מרגישים במעבר. סתם מעבירים את הזמן לפני המעבר לתאילנד. אנחנו קצת עייפים מהמסע. חופשה בצפון תאילנד? למי יש כוח? קרן רק רוצה לראות כבר את תאריקה, אומרי, ינון ויפתח. מחר יום אחרון בסרי לנקה.

037 061

066  068

הלבישו אותי בשרוואל סרי לנקי בארוחת הערב כי המכנס הקצר לא הולם את קוד הלבוש🙂

072

2 thoughts on “קולומבו – עדיין כל היום במלון

  1. בוקר טוב למשפחה המדהימה והאהובה. המלון מדהים, מה זה הסרילנקיות האלו בצבע כתום עם הפרחים באמצע המלון, התמונות כרגיל מדהימות, רומפה הפכה להיות ילדה יפהיפיה ואקזוטית. אושו חכם ברמות על, איזה דימויים, כל כך ברורים, אין דבר כזה אגו, זה חושך שאינו קיים, רק צריך להדליק את האור. איזה אנשים חכמים יש בעולם. תמשיכו להינות, אוהבת אותכם מאד מאד

    נשיקות וחיבוקים
    אמא,

Leave a Reply

