אומרים שלום לסרי לנקה

אומרים שלום לסרי לנקה

היום ה-92 למסע – יום שישי, 05 ביולי

אחד הימים ההזויים ביותר מאז שיצאנו למסע. אני מתעורר בשתיים בצהריים. עידו ועלמה עדיין ישנים. קרן ורומי ערות כבר שעה. נרדמו בתשע וחצי. כארבע שעות. אני קם מבולבל. לא יודע מי אני, מה אני באיזה מדינה אני, באיזה כוכב אני ואיך הגעתי לפה. מרגיש שהייתה תאונה בחללית שהביאה אותנו לכאן והים פלט אותנו או יותר נכון הקיא אותנו החוצה. אנחנו ממש על יד הים ושומעים את הגלים הרועשים אבל זה לא מרגיש כמו ים אמיתי. הים פה הוא בצבע חום מלוכלך וזה מרגיש שהיינו במכונת זמן והזמן כעת הוא לא שנת 2013. או שאנחנו בעצם כולנו מתים מההתרסקות במטוס והגענו למקום שהוא אחרי המוות. אבל אם אני עם קרן והילדים אז המקום אחרי המוות הוא מקום טוב. למים המינרלים שהזמנו וגם הקפה בארוחת הבוקר יש טעם של חומר ניקוי. מה שבטוח זה שאנחנו לא בהודו כבר. לא הספקנו להיפרד אבל איך יכולנו שמומביי הייתה כל כך מגעילה וטראומטית עבורנו. טוב רק שדה התעופה. לא ממש היינו במומביי. פה ממש, ממש לא הודו. מאוד שונה.

המקום פה הוא ממש נקי ומסודר. צבע עורם של התושבים הוא ממש שחור כמו אפריקאים אבל יש גם בהירי עור ולא ברור מי הם. הם דוברי סינהלית . המקום פה קצת מזכיר לי את החוף מהסדרה Lost  אחרי ההתרסקות שלהם במטוס שהם הגיעו לאי המוזר. גם אנחנו בעצם התרסקנו והגענו לאי מוזר ומסתורי ונראה שהתושבים פה הם “האחרים” שזוממים משהו נגדנו. שטרות הכסף פה שונות. כל אחד רוצה טיפ פה ואין לי מושג כמה משאירים ומה זה קצת ומה זה הרבה. אני מחלק בינתיים שטרות של 500 רופי סרילנקי שזה בערך 15 ש״ח. אנחנו בחדר 127. עשרים לארבע אחה”צ, גם עלמה מתעוררת ועידו קם לפני חצי שעה. הולכים לאכול משהו פה. התאוששנו מהמסע הארוך. כבר חמש. אכלנו מנות טעימות ומערביות. יושבים מול הים, אני עם בירה LION תוצרת מקומית. כולם מחייכים ושמחים להיות פה. חמש וחצי שמים בגדי ים ולבריכה. עשרים לשבע. כבר ממש קר בבריכה. חוזרים לחדר. רומי עם קרן הולכות לישון ואני הולך עם עלמה ועידו לארוחת ערב. שוב בו-פה כמו בבוקר עם מלא תבשילים מקומיים. אנחנו טועמים מהכל. עלמה בסוף אוכלת רק לחמניות עם חמאה. האוכל לא ממש טעים אבל בסדר כזה. חוזרים לחדר והולכים לישון.

128 130 147 142 136 132 148 151 155

One thought on “אומרים שלום לסרי לנקה

  1. תמונות מהממות, לראות את כולם זה פשוט מקסים. יש לי כבר 3 נקודות אומן בברידג’, נדמה לי, צריכה לברר ש100 נקודות מקנה לי תעודת אומן ראשונה, איזה שמחה, אני היחידה בקבוצה שיש לה כבר נקודות אמן. חוץ ממשוגע אחד שכבר בעבר למד ברידג’, מקווה לדהור קדימה. כבר החלפתי פרטנר למשחקים, כי הוא הכשיל אותי. ועדיף פרטנר לפחות כמוך ואף יותר. אז בחרתי לי את סילביה שהיא ברמה שלי. נקווה שנגיע לתוצאות יפות.

    נשאר לי רק להודות לבן שלי שדחף אותי למשחק כל כך מעניין, מאתגר ומקסים.

    יום נעים לכם, נשיקות.
    אמא

Leave a Reply

