עידו נלחם בחשבון

 עידו נלחם בחשבון

היום ה-75 למסע – יום שלישי, 18 ביוני

חוד של עיפרון – אני מתעורר בשמונה כולם כבר ערים. עלמה עם חום שוב. רומי גם לא משהו. עידו מנסה לעשות שיעורים בחשבון. הוא לא מצליח ומתבכיין. הוא כבר הרבה זמן לא מכין שעורים בצורה מסודרת ויצא מזה קצת. אני מנסה להחזיר אותו. יש לו פער של איזה 20 עמודים בחשבון. אני אומר לו שהיום הוא משלים את הפער. עכשיו הוא מועד ונכנס לו חוד לכף היד מהעט עפרון. הוא צורח ובוכה. אני וקרן מנסים להוציא לו את החוד אבל מצליחים רק חלק. מסכן זה כואב לו נורא. קרן מחטטת לו בפצע ביד. אין חשמל שוב אז אין מים חמים כדי לרכך את האזור. בוקר קשה. עכשיו כבר 10 והוא מנסה להשרות את היד בקערה עם מים. אולי זה ירכך את האזור ונצליח לשלוף את החתיכה שנותרה ביד. יכול להיות גם שלא נשאר כלום ביד ומה שאנחנו רואים זה רק לכלוך מהעפרון. 11 כבר . לא מצליחים להוציא את שארית החוד. זה עמוק.

מהחדר:

001 003

שיעורים בחשבון – אני לוקח את רומי ועידו לאכול פה קרוב. קרן נשארת עם עלמה. עלמה דיי סמרטוט הבוקר. רומי בוכה. אני מחזיר אותה לקרן. אני ועידו במרפסת עם מלא שמש. הוא נרגע מהחוד ביד. 11 וחצי אני ועידו מחכים. אכלנו. נחמד. חוזרים לחדר. קרן יוצאת. חוזרת עם קפה אמריקנו כי חזר החשמל וגם עם מלודי. רומי קמה. הן הולכות לאכול, כל הבנות ומלודי ללילי. אני נשאר עם עידו בחדר להמשיך את השיעורים שלו בחשבון. הבוקר בהיר ומלא שמש. פתחנו בחדר את כל הווילונות שיכנס מלא אור. אחד וחצי אני עדיין עוזר לעידו. קשה לו מאוד. הוא מתוסכל. אבל אני עוזר לו לשבת, להתמודד ולהמשיך. הוא קצת מצליח ומחייך. חמוד כזה עושה תרגילי חילוק עם שארית. הפסקה לעידו לחצי שעה. הבנות חוזרות. עידו ממשיך. יום פשוט מהמם היום. הכי יפה מאז שהגענו למנאלי אבל אנחנו בחדר. עלמה לא מרגישה טוב.

בחוץ שמש ואנחנו בחדר – אני בחזרה עם הספר על הבודהיזם. סיימתי עוד פרק שמדבר על זה שכל הרגשות הם כאב. לא כל כך התחברתי. מתחיל פרק 3 everything is emptiness .כבר שלוש. עידו ממשיך עם השיעורים בחשבון ומקבל הפסקה. כבר סיים 7 עמודים. יאללה תמשיך אני דוחף אותו. אני עם הבודהיזם שלי.  רבע לחמש כבר. כולם מתחרפנים בחדר. בחוץ שמש ומהמם ואנחנו בחדר. עלמה ישנה כל היום. לירון ויעל הגיעו. היום יום הולדת ליעל. הם רצו לנסוע לספיטי וקינור אבל הדרך נחסמה. אז הן נוסעות ל – LEH במקום הלילה בשתיים.

קשה עם רומי – הלכנו לאכול ופגשנו את יעל ולירון. רומי מכה, לא נותנת לנשום. רוצה כל הזמן לחדר. לקחתי אותה לסיבוב לתת לקרן 10 דקות מנוחה. אנחנו במקום חדש שנקרא שש-בש. אכלנו. רומי כבר לא מסוגלת לשבת על קרן. נטרפת. גם בקושי אוכלת. רוצה רק לחדר. קרן והבנות חזרו לחדר. אני ועידו נשארנו עם יעל ולירון. נהיה ממש קר אז יצאנו. שמונה בחזרה בחדר. רומי נרדמה. ארבעתנו משחקים טאקי בחדר על המיטה. נחמד. אנחנו צוחקים שכיף בלי רומי. שוב אין חשמל. אנחנו משחקים לאור נרות. אחרי רבע שעה, חזר החשמל. חשמל בהודו זה משהו משהו. שיחקנו עד כמעט עשר גם טאקי וגם שיט-הד. כיף לנו ביחד. נקישה בדלת. מלודי ואביבית. מתכננים את מחר. ניפגש אצל לילי בעשר וחצי ואז אם כולם יהיו בריאים אני וקרן נקבל כמה שעות לבד. כל הבנות ישמרו על הילדים. נגמר היום. יום קצת הזוי.  כל היום בחדר. עידו נלחם בחשבון. אני איתו כל הזמן. הוא מוטרד מהחוד שתקוע לו בכף היד. אביבית מספרת שיש לה חוד ביד מכיתה ז’. רומי מנדנדת כל היום. רוצה רק אייפד. קרן נגנבת מזה ובצדק. עלמה ישנה רוב היום. אני מהרהר ומנסה למצוא פתרונות.  מנאלי, הודו. עוד 5 שבועות לסיום פרק הודו.

ה”נוף” על יד שש-בש:

006

8 thoughts on “עידו נלחם בחשבון

  1. מתוק שלי עידודו, תמסור את אהבתי, והבנות מה זה החום הזה!! מספיק ודי. נוף מדהים. אוהבת נשיקות. אמא

  2. מסתבר שיש הרבה ״מצולקיי עפרונות״. לאורי שלי יש ״קעקוע״ מחוד של עפרון במצח. אז נראה לי שביד זה יחסית מקום מוצלח😉.
    בכל מקרה תמסור לעידו שהוא תותח שהצליח לשבת יום שלם על שיעורים,זה ממש לא פשוט ולא מובן מאיליו. מקווה שהבנות יתאוששו ותוכלו לזכות בקצת זמן איכות זוגי.
    נשיקות

  3. הי מלכה יקרה-נעים להכיר-אני חברה טובה של קרן ממעגלי הנשים וזכיתי להכיר את בנך ונכדייך המקסימים בביקורם אצלנו בערבה.

Leave a Reply

