מנאלי – עיירת נופש חורפית

מנאלי – עיירת נופש חורפית

היום ה-71 למסע – יום שישי, 14 ביוני

עיירת נופש חורפית – ישנתי טוב הלילה. אחרי שלושה לילות או יותר שאני ישן בקושי חמש שעות. הלילה יותר משבע שעות. שש וחצי. רק אני ער. המיטות ממש נוחות במלון החדש. שתי מיטות זוגיות ענקיות. אחת לקרן ולי ואחת לילדים. נרדמתי אחרי רמבו3 יש פה ערוצי סרטים מסביב לשעון. כבר לא שכבתי וראיתי סרט כמה חודשים. וואו איזה כיף זה. הדברים הפשוטים של החיים המערביים. גם האמבטיה פה היא מערבית הכל חרסינה לבנה נעימה . בקיצור תנאים בסיסיים שכבר לא הרגשנו למעלה מחודשיים גורמים לך להעריך את הדברים הכי בסיסים ופשוטים כמו הבסיס של הפירמידה של אברהם מסלאו. מנאלי היא עיירת נופש חורפית ויש בה רק תיירות, גם חוץ וגם פנים. הכל מלא עצי אורן, הרים מושלגים וירוקים ונחלים גועשים. הכל מלא גסט-האוסים, מסעדות וחנויות מזכרות לתיירים. בדארמסלה ארזים ופה אורנים.

בוקר של כיף – רומי מתעוררת. משחקת עם החיילים של הפליימוביל. יש מלך ויש מלכה ועוד המון דמויות. זה היה ממש חכם להביא אותם. ה20 דמויות שהבנו סיפקו המון שעות משחק של דמיון לכל הילדים. גם לעידו, גם לעלמה וגם לרומי. קרן עדיין ישנה. שוחחה בוואטסאפ עד אחד וחצי היא מספרת וחוזרת לישון. כולם קמים. עלמה אחרונה כמו תמיד. רואים טלוויזיה במיטה שלהם. חמודים. התגעגעו לטלוויזיה. אני כותב את הפוסט של אתמול. שמונה וחצי. מביט החוצה. היום הרבה יותר בהיר. לא יורד גשם. יפה פה מאוד בעיירת הנופש מנאלי. מתארגנים ליציאה. תשע וחצי יוצאים. 10 אנחנו אצל לילי בארוחת בוקר במרפסת. אנחנו הראשונים פה. כולם מתעוררים מאוחר פה במנאלי. קרן סיפרה שהיה רועש בלילה. אני ישנתי. כנראה מסיבות. כולם אוכלים ונהנים. סלט הכי טעים שאכלנו בהודו. אפילו מש מונבט יש בו. כבר 11 וממש כיף לנו.

עידו קופץ מעל הנהר – עצרתי וקניתי פה כמה חולצות טי-שירטים. כבר 12. מטיילים פה. אנחנו רואים פה חבר’ה שקופצים על חבל מעל הנהר. זה “ספורט” נפוץ פה. עידו מתלהב ורוצה. קרן מרשה אז גם אני. אנחנו רואים את הבן זוג של ליאת. זה הביזנס שלו פה. יאללה עידו עולה. קושרים אותו בחבל ביטחון. הוא עובר מעל הנהר ואז קופץ למעלה מטה איזה דקה. גם מגיע אליו איזה בחור ומקפיץ אותו יותר חזק. עידו מבסוט טי-לים ונוגע עם הרגליים במים. המפעיל ל-לו, בן זוגה של ליאת מהגסט-האוס הקודם, אומר לי יאללה עכשיו אתה. אני עונה לא תודה אולי מחר. עידו רוצה עוד פעם. מחר אני אומר. 150 רופי לשתי דקות על המתקן הזה. מצחיק אך לא מושך אותי מידי.

229 218 215 208 201 198 188

בחדר – רבע לאחת בחדר. רומי נרדמה על הידיים של קרן. עידו ממשיך את המבחן שלו. אחת בצהריים. יורד עכשיו גשם. אנחנו במלון בחדר. רומי ישנה. עידו במבחן. עלמה משחקת. קרן במרפסת באייפון. אני במרפסת שומע מוסיקה ועף על עצמי. כיף לנו פה. עננים על פסגות ההרים כמו עשן לבן שיוצא מהפסגות. רואים גם שלג. מהמם. עידו סיים את המבחן. עכשיו אנחנו רוצים שיכתוב. שיתרגל קצת כתיבה. חשוב כי יש לו הרבה שגיאות כתיב. אמרתי לו לכתוב רבע שעה. מה שאתה רוצה על מה שהיה אתמול. סתם תמציא סיפור. תמציא שטויות. כיף לשבת במרפסת שלנו בחדר במלון. היא קטנה אבל יפה ויש אוויר נקי וקריר. שקעתי לי במדיטציה נעימה במרפסת. אני פוקח עיניים. גשם חזק עכשיו. אני לבד במרפסת. בחדר אני רואה את עידו ועלמה על המיטה. עידו מדבר עם סבתא נורית. מתלהב. סיפר לה שכתב שני עמודים. שאמא רוצה שיכתוב כל יום. חמוד כזה. עלמה באה אלי עם המחברת שלה ועפרון סגול. רוצה שאכתוב לה משהו. היא מכתיבה ואני כותב. היא אומרת שתלמד לקרוא היא תקרא את זה. חמודה. כבר שתיים. עדיין במרפסת עם גשם ומוסיקה. קרן בטלפון בחדר הורים ורומי ישנה על ידה. עידו ועלמה בחדר ילדים רואים טלוויזיה. אני משקיף על הכל פה. כותב ומתעד. אני מביט טוב מהחלון ומגלה מפל עצום מאחד ההרים ממול. עכשיו אני משחק טאקי עם עידו ועלמה.

אוכל אוכל – שלוש. מעולפים מרעב. הרבה זה קורה שמתים מרעב פה. חיים בלי מקרר בבית. לא תמיד יש נשנוש זמין. בקיצור צרות של אנשים שאוכלים רק במסעדות. הולכים לאכול. עדיין יורד גשם. שלוש ורבע מחכים לאוכל. ארבע קיבלתי את המנה אבל גירדו לי גבינה מעל. הזמנתי מנה של mix veg ברוטב הודי כמו שאני הרבה מזמין. טוב זה כבר יותר מידי. מחכה שעה על השעון ועכשיו אני לא יכול לאכול. קרן מציעה שאלך למקום של אתמול והם כבר יצטרפו. יצאתי והלכתי למקום שהיינו אתמול. ארבע ועשרה שוב מחכה לאוכל. לא קל להיות תייר בהודו 🙂 טוב הגיע האוכל. טרפתי כמו מורעב.

טיול ביער – החברה שלי הגיעו. מחפשים את מלודי ואביבית ללכת לפארק ביחד. פוגשים את רז, מלודי ואביבת. גם את יוגב חבר קיבוץ של מלודי שהגיע לא מזמן להודו. היה בטיול באוסטרליה וניו זילנד. אנחנו מטיילים ביער מקסים. מלא עצים ענקיים. בקושי רואים שמיים. הגענו למקום שעוזרים לחיות להשתקם. ראינו דב קטן וכמה ציפורים. חיפשנו גם סנאי מעופף שפופולרי פה ביער אבל לא מצאנו. כיף לטייל פה ביער. חוזרים. שבע וחצי במסעדה עם כולם, מצרפים שני שולחנות. עידו ועלמה משחקים קלפים עם אביבית. משחקים שיט-הד. כולם מתלהבים מאיך שעלמה משחקת. שמונה וחצי כולנו בחזרה חוץ מעידו. הלכנו כי רומי כבר עייפה וביקשה לחזור וגם עלמה רוצה לשירותים. מסכנה עלמה, היא רעבה ורק קיבלה את המנה שלה של שניצל וצ’יפס. לקחתי לה ב-take away.

010 013 019 023 026 028 030 035 037 046

ככה עבר לו יום במנאלי. מארוחה לארוחה. מהחדר במלון לטייל בסביבה. נחמד.

2 thoughts on “מנאלי – עיירת נופש חורפית

1. עכשו נשמע כיף חופש אמיתי, כולם נהנים, איזה יופי. תמשיכו ככה להינות, נשיקות. אמא