השקט שאחרי הסערה

השקט שאחרי הסערה

היום ה-59 למסע – יום ראשון, 02 ביוני

רומי העירה את כולם בחמש וחצי. אחרי הלילה המאוד קשה שעבר עלי. אני מקווה שהרע מאחורי. אני פוחד לאכול משהו היום אז היום אני אוכל רק אורז וביסקוויטים. בכלל אני אורז ודל סיימנו את הרומן עד להודעה חדשה.  אחרי אתמול אני לא מסוגל להתקרב לתבשיל הזה. אכן אני מרגיש הרבה יותר טוב הבוקר אך השלשולים טרם פסקו לגמרי. שוב אצל סנג׳י כבר תשע. מדברים עם רבי על לנסוע לקאסול או מנאלי ביום שלישי. רבע לעשר בחזרה בחדר.

אחרי אתמול היום לא בא לי לכתוב. אז אני לא. בכלל פתאום לא בא לי כלום. כאילו הכאב והחוויה הלא טובה של אתמול לימדה אותי שלא צריך כלום. עדיין לא יודע מה למדתי. בעיקר יש בי כעס הבוקר. לא אוהב את הודו פתאום. הודו זה לגמרי עולם שלישי. תאריקה אמרה חכה חודש עד שתחליט אם אתה אוהב או לא. אז אני אהבתי מהתחלה אבל עכשיו לאחר יותר מחודש ווירוס בטן קטלני התעייפתי מהודו. קצת הותשתי. אין כאן תשתיות של ביוב כמו שצריך ולכן יש ריח רע בהרבה מקומות. נורא מלוכלך בערים. אין פחי אשפה ולא מפנים אשפה כמעט. הם שורפים את הזבל. מה שאורגני מושלך והפרות אוכלות. הרבה צואה של בעלי חיים בעיקר פרות בכל פינה. אין תשתית חשמל טובה בהרבה מקומות. כל היום נפתח ונסגר החשמל. אין תשתית כבישים נורמלית. כדי להגיע ממקום למקום זה שעות ומאוד מסוכן איך שהם נוהגים. אז נכון שתייר מערבי יכול לחיות פה מכמה שקלים ביום אבל גם התנאים הם בהתאם. אני לא שונא את הודו אבל את כל זה אין מה לאהוב בהשוואה למערב. זה נותן פרספקטיבה לכל מה שיש לנו במערב ואנחנו לוקחים כמובן מאליו. כל הודי מנסה למכור לך משהו. אבל יש נופים מהממים ויש גם תחושה שהכל פה לאט ולא ממהרים לשום מקום. הישראלים והרבה מערביים אחרים באים לפה כי זול,  הם ביחד אחד עם השני וכמובן הם יכולים לעשן את הקאנביס שלהם בזול ובנגישות גבוהה. למי שאין הרבה כסף זה אחלה למי שיש אז יש מקומות נוספים בעולם מהממים. אני מוכן כבר ליעד הבא. אני יודע שמה שאני מרגיש הוא סתם רגש שהוא גל ויכול להיות שאני ארגיש אחרת לגמרי מחר. אבל כך אני מרגיש הבוקר. היום מנוחה בעיקר. מהכל. מלכתוב. מלקרוא. מלחשוב. מלאכול.

4 thoughts on “השקט שאחרי הסערה

  1. אוי בנצוק שלי, מקווה שהסיוט הסתיים. גם ימים כאלו מסתבר קורים לנו, מחר תקום חדש לקראת יום נפלא .כנראה שכל הג’יפה יצאה ממך ועכשיו אתה שוב נקי וטהור.התמונה ששלחת אלי לוואצאפ הייתה מדהימה, מה זה היה פלאפל? אצלנו הכל כרגיל, אין חדש וטוב שכך, חיים יפים, הכל בסדר, מותר להינות. נשיקות לכולם.אמא .

  2. לא נעים, הגיוני לחזור ממקום מסריח כמו שתיארת עם וירוס בטן, לפחות עבר ואתה קצת יותר טוב המזל שקיבלת את הוירוס אחרי שחזרת שהמשפחה לידך (: תנוח ותתחזק,נשיקות

Leave a Reply

