?מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות

מה נשתנה הלילה הזה?

גם ליל הסדר כבר עבר. השנה ארחנו את סדר פסח אצלנו בקטנה, רק אנחנו – משפחת פאר, משפחת קינל, סבתא נורית וסבתא מלכה.

למחרת נסענו לעין חצבה בערבה והתארחנו אצל טל וגיא ביחד עם כל חברות המעגל של קרן. איזה לילה מוזר עבר עלינו שם. ישנו בסטודיו של טל בשורה רציפה של מזרונים. היה כבר אחרי חצות והיתה תחושה של מסיבת פיגמות. עידו היה קולני וקופצני כרגיל, עלמה התלוננה וכעסה כרגיל ורומי היתה מתוקה כמו תמיד וניסתה לחזור לישון. לקח קצת זמן עד שכולם נירדמו.

לילה מחוץ לבית, כולם ישנים ביחד באותו חדר, זה היה מעין פרומו לסידורי שינה רבים שעוד נחווה בטיול. התמודדות עם קושי של הילדים עם לישון במקום שהם לא רגילים אליו, כלומר לא בבית שלהם ולא במיטות שלהם.

לקרן ולי היו סיוטים על הודו – אונס, חטיפות ילדים ומה לא. בחלום שלי אני מתגונן עם מוט ברזל ומכה בכמה הודים חזק עם המוט. לא אכפת לי מה יקרה להם אבל שלא יפגעו במשפחה שלי. קרן ואני משוחחים בלילה ואני מספר לה על החלום שלי, איזה סיוט.

בנות המעגל ובראשם הילי, עטפו אותנו במעגל צמוד צמוד במקום הקבורה של נחום, אבא של גיא שהיה חלוץ אמיתי והקים את עין חצבה, יש מאין. התחושה במקום הזה הוא שהזמן עצר מלכת ויש חיבור עצום לבריאה. הילי והבנות ברכו אותנו ועטפו אותנו בהרבה אהבה ואיחולים למסע מוצלח. קרן התרגשה מאוד ודמעות החלו לנזול. יש לי הרגשה שיהיו עוד כמה סצינות מרגשות בהמשך השבוע. פרידות – יש קטע שהראש מבין את וזה ויש פתאום שבריר שניה שגם הלב מבין את זה. זה היה רגע כזה בשביל קרן. אני לא הרגשתי כלום אבל זה בטח יגיע גם אלי בקרוב. זאת הזדמנות להגיד תודה לטל וגיא על ארוח מושלם ולבנות המעגל על כל המתנות והברכות אז תודה רבה בנות המעגל.

זהו ,עוד שבוע ונוסעים. נגמרו כבר כמעט כל הסידורים, ממש הישורת האחרונה. סגירות אחרונות בעיניני העבודה שלי, להחליט אם עוקרים לעלמה את שתי השיניים הקידמיות המתנדנדות, מסלול ליפן, סידורי גלישה באינטרנט בחו”ל ומסיבות פרידה. קרן כבר לחוצה להגיע הביתה ולהתחיל לארוז. פסח הבא יהיה באמצע אפריל 2014 ובדיוק שבועיים אחרי שנחזור ע”פ התוכנית. אז אפשר לומר שבפסח הבא אנחנו בארץ.

3 thoughts on “?מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות

Leave a Reply

